2020 11 19

Ramūnas Navardauskas baigė profesionalo karjerą: „Praradau malonumą“

Vienas geriausių Lietuvos dviratininkų Ramūnas Navardauskas nusprendė baigti profesionalaus dviratininko karjerą. 32 metų atletas pastaruosius du sezonus atstovavo Prancūzijos komandai „Nippo Delko One Provence“. Ekipa priklauso Tarptautinės dviračių sporto sąjungos (UCI) antrajam divizionui.
Ramūnas Navardauskas
Ramūnas Navardauskas / „Scanpix“ nuotr.

„Praradau malonumą, – Prancūzijos laikraščiui „La Provence“ teigė R.Navardauskas. – Aš taip pat išgyvenau trejus labai sunkius metus. Teko kovoti prieš save. Tad turiu pailsėti, pasinerti į ramesnį gyvenimą ir šiek tiek pamiršti dviračių sportą. Gal po kelerių metų to gailėsiuosi, bet dabar man jau gana. Aš tiesiog noriu paprastesnio gyvenimo“.

R.Navardauskas 2011-2018 metais atstovavo UCI aukščiausiojo diviziono komandoms. Iš Kvėdarnos (Šilalės raj.) kilęs dviratininkas 2013 metais laimėjo „Giro d’Italia“, 2014 metais – „Tour de France“ etapus, o 2015 metais iškovojo pasaulio čempionato bronzos medalį. Ramūnas 2012 metais po ketvirtojo ir penktojo etapų buvo „Giro d’Italia“ lyderis. Rožinių „Giro” lyderio marškinėlių iki tol nebuvo vilkėjęs nė vienas Lietuvos dviratininkas.

R.Navardauskas, kurio pirmasis treneris – Kęstutis Česaitis, atstovavo Lietuvai Londono ir Rio de Žaneiro olimpinėse žaidynėse. Geriausias 2015 metų Lietuvos sportininkas šalies dviračių plento čempionatuose iškovojo 17 medalių – 7 aukso bei po 5 sidabro ir bronzos.

„Kai buvau paauglys, negalvojau apie profesionalų sportą, bet galiausiai turėjau puikią karjerą, trukusią 10 metų. Pavyko iškovoti gražių pergalių. Tai buvo nuostabus nuotykis“, – sakė R. Navardauskas, kuris šiuo metu eina Lietuvos dviračių sporto federacijos viceprezidento pareigas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis