Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2020 09 03

Rudens vėsą oreiviai pasitinka su liepsna – Birštone prasideda Lietuvos čempionatas

Karantino gerokai sutrumpintą skrydžių sezoną Lietuvos oreiviai baigia trankiai – nacionalinėmis pirmenybėmis. Birštone šį savaitgalį rengiamas 28-asis šalies karšto oro balionų čempionatas, kuriame jėgas išmėgins dvi dešimtys pilotų.
Vingio parke simbolinė vizuali akcija
Oro balionas / Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr.

Tai yra vienos iš nedaugelio 2020-aisiais pasaulyje vykstančių karšto oro balionų varžybų ir vienintelės šiemet tokio lygio varžybos mūsų šalyje. Birželį vyko Vilniaus atvirasis čempionatas – pirmos po karantino apskritai pasaulyje oreivių varžybos, bet jos, nors ir sulaukė daugiau dalyvių, turėjo regioninio renginio statusą ir iš pradžių buvo sumanytos tik kaip neoficiali proga pilotams išmėginti jėgas po ilgo laiko be skrydžių.

Dalyvauti varžybose Birštone užsiregistravo 20 sportininkų ne tik iš Lietuvos, bet ir iš Latvijos – kiek mažiau nei paprastai būna mūsų šalies pirmenybėse. Čempionatas buvo surengtas per rekordiškai trumpą laiką ir neįprastai vėlai – dauguma varžybų Lietuvoje vyksta pavasario pabaigoje ar vasarą.

Nepaisant netikrumo ir nežinios – kaip organizuoti sporto varžybas, kaip elgtis žiūrovams, ar nebus uždrausti masiniai renginiai ir ar vėl nebus griežto karantino, oreiviai nusprendė pasinaudoti proga, kol gamta dar leidžia mėgautis skrydžiais, ir suskubti pasivaržyti. „Rudenį pasitiksime kaitindami Birštono miesto atmosferą degikliais“, – skelbia organizatoriai.

Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr./Oro balionai.
Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr./Oro balionai.

Pirmasis varžybinis skrydis turėtų įvykti jau ketvirtadienio vakarą. Iš viso numatyti penki skrydžiai (dar vienas – rezervinis, jei orai neleistų pakilti pakankamai kartų). Dėl geriausiojo vardo pilotai varžysis atlikdami įvairaus sudėtingumo užduotis.

Iki skrydžių sezono pabaigos po čempionato bus likusi dar ne viena savaitė, bet jų rudenį būna mažiau. Rytiniai skrydžiai turi vykti vėliau, vakariniai – anksčiau, todėl juos pilotams sunkiau suderinti su kita veikla. Pakilti į dangų rytais vis neleidžia rūkas, dažniau lyja, keleivius skraidinantys pilotai sulaukia mažiau klientų, nors kai kuriuos kaip tik vilioja iš viršaus pamatyti spalvą pakeitusius parkus ir miškus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos