2021 04 23

Rusų garbei žaidynėse skambės ne Rusijos himnas ar Katiuša, o Čaikovskis

Piotro Čaikovskio kūrinys „Koncertas pianinui Nr.1“ pakeis Rusijos himną Tokijuje, jei ten auksą laimės rusų atletai.
Rusijos olimpinė apranga
Rusijos olimpinė apranga / „Scanpix“ nuotr.

Tarptautinis olimpinis komitetas ketvirtadienį patvirtino Piotro Čaikovskio „Koncertas pianinui Nr.1“ kaip tinkamą kūrinį Tokijo olimpinėms žaidynėms šią vasarą ir Pekino žiemos olimpinėms žaidynėms 2022 metų vasarį.

VIDEO: Tchaikovsky - Piano Concerto 1 - B Flat Minor

Kaip žinia, dėl sistemingų dopingo taisyklių pažeidimų Rusijai uždrausta artimiausiose olimpinėse žaidynėse naudoti savo šalies himną ir vėliavą.

Rusų pirmasis variantas vietoj himno buvo populiarioji melodija „Katiuša“, kuri jau buvo naudota per pasaulio dailiojo čiuožimo pirmenybes šiais metais, bet Tarptautinis sporto arbitražas (CAS) nepalaimino šios patriotinės rusiškos dainelės.

VIDEO: Katiusha - Traditional Russia Song - subtitrare română

CAS anksčiau yra patvirtinęs, kad rusai negalės naudoti ne tik himno, vėliavos, bet ir komandos vardo dėl valstybiniu lygiu vykdytos dopingo programos laboratorijose Maskvoje ir Sočyje.

Rusijos atletai Tokijuje ir Pekine turės startuoti po Rusijos olimpinio komiteto pavadinimu.

Nors Rusijos vėliava lieka uždrausta, rusai nacionalinėmis spalvomis – raudona, mėlyna ir balta – išpuošė savo sportininkų aprangas, kurias jau pristatė Maskvoje praėjusią savaitę.

„Scanpix“ nuotr./Rusijos olimpinė apranga
„Scanpix“ nuotr./Rusijos olimpinė apranga

Tokią rusišką aprangą patvirtino Tarptautinis olimpinis komitetas, paskelbęs, kad ji atitinka taisykles.

„Scanpix“ nuotr./Rusijos olimpinė apranga
„Scanpix“ nuotr./Rusijos olimpinė apranga

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis