2015 08 14

Šeštadienį Marijampolėje jau 23-ą kartą vyks tradicinis tarptautinis galiūnų turnyras

Šeštadienį (rugpjūčio 15 d.) 17:00 val. Marijampolės stadione „Sūduva“ jau 23-ą kartą vyks tradicinis tarptautinis galiūnų turnyras „Marijampolė 2015“.
Vidas Blekaitis
Vidas Blekaitis / organizatorių nuotr.

Dešimt stipruolių iš aštuonių Europos valstybių išmėgins jėgas šešiose ypatingai sunkiose rungtyse: kels neįprastą svarmenį – motociklą „IŽ“, trauks 9,5 tonų sveriantį traktorių, neš Lietuvos formos akmeninį 180 kg svorio skydą, įveiks estafetės rungtį, kilnos apvalius akmenis, kurių svoris nuo 120 iki 180 kg.

Ypač daug emocijų žiūrovams žada, Lietuvoje dar niekada nevykdyta – automobilio kėlimo rungtis, nes po kiekvieno atkėlimo bus didinamas svoris.

Pagrindinis šio renginio organizatorius žinomas Lietuvos galiūnas ir rekordininkas, pats šiose varžybose penkis kartus laimėjęs Alvydas Kirkliauskas pasidžiaugė šio turnyro populiarumu ir ilgaamžiškumu: „Džiaugiuosi, kad turnyrą kartu su Marijampolės savivaldybe tęsiame jau trečiąjį dešimtmetį, sukviesdami pasaulinio lygio galiūnus, kurių pasirodymus palaiko į stadioną susirinkę per kelis tūkstančius žiūrovų. Šiais metais kova bus vėl intriguojanti ir nenuspėjama, kadangi 2013 metų nugalėtojui lenkui Mateuszui Baronui ir praėjusiais metais čia triumfavusiam birštoniškiui Vidui Blekaičiui iššūkį mes stiprūs varžovai.“

Šeštadienį Marijampolėje be minėtų atletų jėgas išmėgins klaipėdietis Marius Lalas, latviai Janis Šleckus ir Oskaras Martužanas, estas Lauris Nami, slovakas Marekas Tothas, vokietis Andreasas Altmannas, baltarusis Aleksandras Kurakas ir ukrainietis Konstantinas Iljinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis