2015 05 25

Socialiniuose tinkluose „Barcelona“ populiarumu beveik keturis kartus lenkia „Lakers“

„Global Sports Salaries Survey“ 2015-ųjų metų tyrimo duomenimis, vos viena krepšinio komanda pateko į socialiniuose tinkluose sekamiausių sporto komandų pasaulyje dešimtuką. Kitos devynios ekipos – futbolo klubai.
Xavi
Xavi / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prisijunkite prie daugiau kaip 11 tūkst. sporto mėgėjų – tapkite 15min.lt sporto grupės nariu „Facebook“ tinkle. Spauskite LIKE.

97 milijonai. Tiek sekėjų turi legendinis Katalonijos klubas „Barcelona“. Ispanijos čempionai yra sekamiausi lyginant su visais kitais sporto klubais pasaulyje. Antrieji žengia Madrido „Real“, juos seka vos milijonu mažiau nei „Barcelona“ klubą – 96 milijonai gerbėjų.

Kitos trys komandos – Anglijos klubai. Tai „Manchester United“ (69 milijonai), Londono „Chelsea“ (47 milijonai) ir „Arsenal“ (38 miljonai).

Pirmasis ne futbolo ar krepšinio klubas labiausiai sekamų sąraše – 17-oje vietoje esantis „Chennai Super Kings“. Tai – Indijos kriketo komanda

Šeštieji – Vokietijos čempionai Miuncheno „Bayern“ su 30 milijonų sekėjų.

Populiariausias krepšinio klubas socialiniuose tinkluose – NBA komanda „Los Angeles Lakers“. Ją seka 25 milijonai, o bendrame komandų sąraše šis klubas užima devintąją vietą.

Į dvidešimtuką sekamiausiųjų tilpo ir JAV beisbolo klubas „New York Yankees“.

Komanda Sekėjų skaičius (mln.) Valstybė
„Barcelona“ 97 Ispanija
Madrido „Real“ 96 Ispanija
„Manchester United“ 69 Anglija
„Chelsea“ 47 Anglija
„Arsenal“ 38 Anglija
Miuncheno „Bayern“ 30 Vokietija
„Liverpool“ 29 Anglija
„A. C. Milan“ 26 Italija
„Los Angeles Lakers“ 25 JAV
„Manchester City“ 21 Anglija

Netikėtumas tai ar ne, spręskite patys, tačiau pirmasis ne futbolo ar krepšinio klubas labiausiai sekamų sąraše – 17-oje vietoje esantis „Chennai Super Kings“. Tai – Indijos kriketo komanda, turinti 12 milijonų sekėjų (tiek pat, kiek Madrido „Atletico“). Iš karto už jų 18-oje vietoje rikiuojasi kitas Indijos kriketo klubas „Kolkata Knight Riders“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis