2010 04 08

T.Woodsas grįžta ne tik į golfo laukus, bet ir į reklamą (video)

Turtingiausias planetos sportininkas, po virtinės sekso skandalų grįžtantis į golfo aikštynus, nusifilmavo kompanijos „Nike“ reklamoje.
T.Woodsas rengiasi nusilenkti visuomenei
T.Woodsas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Balandžio 7 dieną JAV per televiziją parodytoje nespalvotoje kompanijos „Nike“ reklamoje geriausias golfo žaidėjas žvelgia į kamerą, o už kadro skamba jo tėvo Earlo Woodso, kuris 2006 metais iškeliavo Anapus, balsas. Frazės paimtos iš interviu, kurį kadaisė davė vyresnysis Woodsas. Tėvas klausia sūnaus, apie ką šis galvojo, ką jaučia dabar ir ar ko nors išmoko. Ši reklama apeliuoja į asmeninį sportininko gyvenimą ir pastarojo meto skandalus, kurių centre jis atsidūrė.

Priminsime, kad dar praeitų metų gruodį sportininkas netoli savo namų pateko į avariją. Tuomet paaiškėjo, kad vyras automobilio nesuvaldė susipykęs su sutuoktine. Žiniasklaidai susidomėjus istorija, rodos, atsivėrė tikra Pandoros skrynia. Paaiškėjo, kad golfo žaidėjas, vedęs švedų modelį Elin Nordegren, buvo užmezgęs daugybę romanų, pirkdavo prostitučių paslaugas. Moterys, teigiančios turėjusios intymių santykių su sportininku, drąsiai dalijo interviu, kai kurios net tvirtino pastojusios, o vėliau pasidariusios abortą.

Sportininkas gi atgailavo tiek prieš žmoną, tiek prieš visą visuomenę. Jis prisipažino jaučiąs priklausomybę nuo sekso, net ryžosi gydytis.

Kilus šiai skandalų virtinei nemažai reklaminių filmukų su šiuo sportininku dingo iš JAV televizijų ekranų, kai kurie reklamdaviai net nutraukė su juo sutartis, pavyzdžiui, „Accenture PLC“. Ši firma su golfo žaidėju bendradarbiavo net šešerius metus.

Ši „Nike“ reklama siejama su „PGA Tour Masters“ turnyru, kuris balandžio 8 dieną prasideda JAV, Augustoje. Kompanijos, kurios veidu Tigeris tapo 1997 metais, atstovai teigia palaikantys sportininką ir jo šeimą šiuo jiems sunkiu periodu. Pats sportininkas nuo komentarų apie reklamą susilaiko. 


 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis