2011 10 05

Vertingiausias pasaulio sporto klubas – „Yankees“, aplenkęs „Manchester United“ ir Madrido „Real“

Niujorko „Yankees“ beisbolo klubo prekės ženklas – vertingiausias sporto pasaulyje. JAV beisbolo komanda aplenkė ilgą laiką sąraše pirmavusį „Manchester United“ (Anglija) futbolo klubą, pranešė žurnalas „Forbes“.
„Yankees“ beisbolininkai.
„Yankees“ beisbolininkai. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Skelbiama, jog per ketverius metus, nuo 2007-ųjų, „Yankees“ klubo prekės ženklo vertė išaugo net 57 proc. ir dabar siekia 340 mln. JAV dolerių. Įspūdingo augimo nesustabdė ir finansų krizė JAV, tačiau „Manchester United“ (269 mln. JAV dolerių) į antrąją vietą nustūmė ne tai.

„Jeigu JAV dolerio ir Didžiosios Britanijos svaro sterlingo santykis būtų toks pats, kaip 2007-aisiais, „Manchester United“ ir toliau būtų vertingiausias pasaulio sporto klubo prekės ženklas“, – pažymėjo „Forbes“ redaktorius Michaelis Ozanianas.

„Forbes“ sudarytame vertingiausių pasaulio sporto klubų prekės ženklų sąraše trečią vietą užima Madrido „Real“ (264 mln. JAV dolerių), o UEFA Čempionų lygos nugalėtoja ir Ispanijos čempionė „Barcelona“ (172 mln. JAV dolerių) tenkinasi septintąja pozicija.

Pirmajame dešimtuke iš viso yra šeši futbolo, du amerikietiškojo futbolo ir du beisbolo klubai.

Vertingiausi pasaulio sporto klubų prekės ženklai
Vieta Klubas Šalis Sporto šaka Vertė (JAV doleriais)
1 Niujorko „Yankees“ JAV Beisbolas 340 mln.
2 „Manchester United“ Anglija Futbolas 269 mln.
3 Madrido „Real“ Ispanija Futbolas 264 mln.
4 Dalaso „Cowboys“ JAV Amerikietiškasis futbolas 193 mln.
5 Miuncheno „Bayern“ Vokietija Futbolas 179 mln.
6 Bostono „Red Sox“ JAV Beisbolas 173 mln.
7 „Barcelona“ Ispanija Futbolas 172 mln.
8 Londono „Arsenal“ Anglija Futbolas 158 mln.
9 „AC Milan“ Italija Futbolas 147 mln.
10 „New England Patriots“ JAV Amerikietiškasis futbolas 146 mln.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis