Du Lietuvos karatė kovotojai pakviesti į elito turnyrą Tokijuje

Pasaulio karatė organizacija (WKO) 2024 metų liepos 21 dieną Japonijos sostinėje Tokijuje surengs pirmąjį komercinį pilno kontakto karatė Čempionų čempiono turnyrą, į kurį pakvietė dalyvauti po 8 vyrus ir moteris.
Brigita Gustaitytė
Brigita Gustaitytė / Algimanto Barzdžiaus nuotr.

Turnyras vyks be svorio kategorijų, sportininkams iki titulo reikės per vieną vakarą laimėti tris kovas, o čempionams atiteks 10 milijonų Japonijos jenų (beveik 61 tūkst. eurų) piniginiai prizai. WKO taip pat apmokės visas sportininkų kelionių ir pragyvenimo išlaidas.

Vardinių kvietimų į pasaulio karatė elito turnyrą sulaukė du lietuviai pasaulio čempionai Eventas Gužauskas (Klaipėdos „Shodan“; treneriai – Lukas Kubilius ir Vladimiras Silvaško) ir Brigita Gustaitytė (Vilniaus „Baltas vilkas“; trenerė – Edit Abraham).

Kvietimus į vyrų varžybas taip pat gavo įvairių prestižinių turnyrų čempionai japonai Yusaku Watanabe ir Yuki Okada, lenkai Maciejus Mazuras ir Marekas Wolny bei kazachai Antonas Zimarevas ir Andžejus Kinzerskis. Aštuntuoju dalyviu taps organizacijos JFKO čempionas.

Algimanto Barzdžiaus nuotr./Eventas Gužauskas
Algimanto Barzdžiaus nuotr./Eventas Gužauskas

Į moterų varžybas, kartu su B. Gustaityte, pakviestos japonės Suzuki Mihiro (absoliučios svorio kategorijos pasaulio čempionė) ir Ramu Amikawa, bulgarė Ivanka Popova, švedė Mirjam Bjorklund ir Alina Osipenko iš Kazachstano. Prie jų prisijungs dar viena Japonijos sportininkė ir JFKO čempionė.

Ypatinga pirmajame komerciniame turnyre bus ir teisėjų komanda, į kurią pakviesti itin garsūs buvę ir dar esami sportininkai. Kviestinių arbitrų sąraše yra tokios pilno kontakto karatė legendos kaip japonai Yuji Shimamoto, Norichika Tsukamoto, Takayuki Tsukagoshi ir bulgaras Valerijus Dimitrovas, o atstovauti Lietuvai pakviestas Donatas Imbras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis