Čempionato rengėjai ėmėsi radikalaus triuko, kaip tušuoti tuščių tribūnų gėdą

Pasaulio lengvosios atletikos čempionate Dohoje trūksta žiūrovų. Bet viskas atrodo kiek kitaip, jei prie televizijos studijos stadione sėdi daug triukšmingų katariečių.
Dina Asher-Smith bėgimą prie BBC studijos lydėjo išskirtinis triukšmas.
Dina Asher-Smith bėgimą prie BBC studijos lydėjo išskirtinis triukšmas. / „Scanpix“ nuotr.

Praėjus šešioms čempionato dienoms jau galima daryti išvadą, kad pasaulio lengvosios atletikos čempionatas patyrė fiasko tribūnose.

Nors Dohos stadione telpa 48 tūkst. žiūrovų, dauguma vakarų tribūnos yra pustuštės.

Apie tai kalbama ir žurnalistai.

„Tarptautinė lengvosios atletikos federacija susimovė, nusprendusi atletams surengti pasaulio čempionatą čia“, – BBC studijoje sakė Denise Lewis.

Kritika neliko nepastebėta. Tarptautinės lengvosios atletikos prezidentas Sebastianas Coe įgėlė BBC vedėjai Gabby Logan.

„Lengva sėdėti studijoje ir daryti lengvas analizes, kokias daro Gabby Logan, o tada grįžti ir vesti „Match of the Day“, – sakė S.Coe, turėdamas galvoje, kad G.Logan dar veda laidą apie futbolą.

Trečiadienio vakarą BBC žurnalistai užfiksavo kitą keistą dalyką.

Kai Anglijos sprinterė Dina Asher-Smith 200 metrų rungtyje kovojo dėl aukso, BBC transliacijos žiūrovams galėjo susidaryti įspūdis, kad sprinto lenktynes stebi pilnos tribūnos žiūrovų.

„Scanpix“ nuotr./Dina Asher-Smith bėgimą prie BBC studijos lydėjo išskirtinis triukšmas.
„Scanpix“ nuotr./Dina Asher-Smith bėgimą prie BBC studijos lydėjo išskirtinis triukšmas.

Bet iš tiesų taip nebuvo. Anglijos žurnalistai įsitikinę, kad pasaulio čempionato rengėjai Dohoje paprašė pusšimčio katariečių atsisėsti labai arti BBC studijos ir kelti kuo didesnį triukšmą.

„Jie atsirado iš niekur ir ėmė kelti triukšmą prieš pat bėgimą“, – rašė AP žurnalistas Robas Harrisas.

„Tai radikalu“, – stebėjosi „The Guardian“ reporteris Owenas Gibsonas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis