Naujojo logotipo sudedamosios dalys – stadiono aplinka (bėgimo takai ir metimų sektorius) bei karūna, simbolizuojanti, jog lengvoji atletika yra sporto karalienė. Logotipas pasižymi paprastumu, kas jam suteikia įsimintinumą, atpažinimą, universalumą bei ilgaamžiškumą.
„Manau, esu unikalioje padėtyje būdamas grafikos dizaineriu ir šios sporto šakos atstovu. Daugiau nei metus trukęs logotipo kūrimo procesas leido semtis idėjų ir įkvėpimo sporto pasaulyje. Su federacija ieškojome, ką galime padaryti geriau, kur galime siekti inovacijų.
Logotipas reikalauja ne tik kūrybos, bet ir turi atitikti tam tikrus techninius reikalavimus: siekėme paprastumo, kuris mums suteiktų greitą atpažinimą, įsimintinumą, ilgaamžiškumą bei puikias panaudojimo galimybes, ypač skaitmeninėje erdvėje. Manau, mums pavyko tą pasiekti, išlaikant logotipo unikalumą ir įprasminimą“, – teigė kūrinio autorius M.Vrašinskas.
Visas logotipo kūrimo procesas užtruko daugiau nei metus. Europos žaidynėse pernai Lietuvos garbę gynęs M.Vrašinskas grafikos dizaino darbais prie federacijos veiklos prisidėjo ne kartą, įskaitant visų svarbiausių varžybų plakatų kūrimą, Europos sportinio ėjimo taurės varžybų Alytuje vizualų kūrimą.
„Pasąmonėje laikiausi tikslo sukurti tokį logotipą, kuriuo sportininkai didžiuotųsi demonstruodami ir atstovaudami. Tai didžiulė atsakomybė, žinant, kad logotipas gali gyvuoti kelis dešimtmečius, todėl užduotis buvo priimta ir vykdoma atitinkamai. Manau, tai geriausias mano projektas iki šiol ir esu dėkingas federacijai už suteiktą galimybę įamžinti mano lengvosios atletikos federacijos viziją artėjantiems sezonams“, – džiaugėsi M.Vrašinskas.
Lengvosios atletikos šimtmetis Lietuvoje bus minimas kitąmet. 1921-aisiais buvo surengtas pirmasis šalies čempionatas, laikomas ir šios sporto šakos pradžia.