„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Nori išlaikyti gerą darbuotoją – padėk jam nubėgti maratoną!

„Ar mėgstate bėgioti?“, – tokį klausimą galite išgirsti dar darbo pokalbio metu. Nenuostabu. Vien praeitais metais kas ketvirtas „Danske Bank Vilniaus maratono dalyvis“ pasirinktą distanciją bėgo atstovaudamas savo organizacijai. Tokie ir panašūs sporto renginiai tampa populiaria darbuotojų motyvacijos priemone.
Teo ir Omnitel jungtinė komanda po maratono su vadovu Kęstučiu Šliužu priešakyje
Teo ir Omnitel jungtinė komanda po maratono su vadovu Kęstučiu Šliužu priešakyje / Projekto partnerio nuotr.

Komandinė dvasia skatinama nuo vasaros pradžios

„Džiaugiamės, kad įmonės atranda bėgimą. Praeitais metais „Danske Bank Vilniaus maratone“ įvairaus ilgio distancijas savo kolegas skatino įveikti per 100 įmonių. Daugiau nei 4000 organizacijų atstovų rodo ne tik tokio renginio augantį populiarumą, bet ir rūpinimąsi darbuotojų motyvacija, jų savirealizacija. Be to, sporto renginyje patirtos teigiamos emocijos didina energijos lygį bei produktyvumą darbe“, – sako VšĮ „Tarptautinis maratonas“ direktorius Darius Mikulis. Kasmet didėjantis įmonių aktyvumas įkvėpė surengti „Apollo boulingo įmonių taurę“, kuri, pasak organizatorių, turėtų ne tik suaktyvinti pasiruošimą, tačiau suteikti žinių bei galimybę kolegoms pabendrauti neoficialioje aplinkoje.

Greičiausia įmonė maratone pelnys nugalėtojų taurę ir pergalę švęs uždarame vakarėlyje „Apollo boulinge“.

Greičiausia įmonė maratone pelnys nugalėtojų taurę ir pergalę švęs uždarame vakarėlyje „Apollo boulinge“

Antra ir trečia vietos atitinkamai pasidalins 800 eur. ir 600 eur. vertės čekius boulingo pramogoms.

Vasarą komandoms rengiami specialūs seminarai, kuriuose bus kalbama apie aktyvų gyvenimo būdą, pasirengimą bėgimui, mitybą, traumas, diskutuojama kitomis aktualiomis temomis. Po seminarų įmonių atstovai kviečiami susikauti boulingo turnyre. „Puikus rezultatas yra labai svarbu. Tiek dalykinėje veikloje, tiek boulinge. Bet taip pat svarbi ir kita dedamoji – socialioji, kai emocijomis daliniesi kartu su saviškiais. Steigdami „Apollo boulingo įmonių taurę" norime pakviesti komandas geram laikui kartu, siekiant rezultatų ant bėgimo takelio ir vėliau, kasdienėje veikloje“, – įsitikinęs „Apollo boulingo“ direktorius Alvydas Donėla.

Darbuotojų susidomėjimas bėgimu paskatino partnerystę

Nuo 2010 metų kasmet šiame renginyje bėgantis „Danske Bank“ IT paslaugų centro Lietuvoje specialistas Andrius Bagdonavičius šiemet jau trečią kartą ketina įveikti visą maratono distanciją ir tam ruošiasi jau dabar. „Tris kartus per savaitę bėgu, du kartus per savaite plaukiu ir vieną kartą minu dviratį. Darbo dienomis bėgu kiek trumpesnes distancijas, ne daugiau 10-15 kilometrų, o savaitgaliais – 20-25 kilometrus“, – pasakoja Andrius. „Danske Bank“ darbuotojai tradiciškai suburia didžiausią bėgikų ir sirgalių komandą. Pernai „Danske Bank Vilniaus maratone" dalyvavo 348 darbuotojai. 10 iš jų bėgo maratoną, 21 km distanciją rinkosi 33, 10 km – 132, 4 km – 173 darbuotojai.

Projekto partnerio nuotr./Danske Bank komanda savo vardo Vilniaus maratoną įveikia su dideliu kolegų palaikymu
Projekto partnerio nuotr./Danske Bank komanda savo vardo Vilniaus maratoną įveikia su dideliu kolegų palaikymu

„Danske Bank" jau penkerius metus yra pagrindinis maratono Vilniuje rėmėjas ir didele dalimi tokią ilgą partnerystę lemia darbuotojų susidomėjimas bėgimu. Vis tik, leisti laisvalaikį aktyviai darbuotojai skatinami ištisus metus. „Nors registraciją į renginį pradedame liepos pradžioje, atėjus pavasariui darbuotojai jau buriasi į komandas, kartu treniruojasi. Renginio dieną „Danske Bank" stotelėse renkasi ir darbuotojų palaikymo komandos“, – sako „Danske Bank“ atstovė ryšiams su visuomene Vaida Bičkutė.

Bendra medikų ir informatikų komanda siekia rekordo

Verslo ir viešojo sektoriaus draugystę ne pirmus metus maratone demonstruojantys „Baltic Amadeus“ ir Vaikų ligoninės medikai šiemet ketina pasiekti rekordą ir į bėgimo trasą palydėti per 100 savo ambasadorių. „Pernai, kartu su Vaikų ligoninės paramos fondu inicijavome paramos bėgimą ir „Danske Bank Vilniaus maratonui“ subūrėme bendrą komandą, kuriai buvo pagaminti net specialūs marškinėliai. Mūsų darbuotojams tai virto ne tik galimybe dalyvauti simboliniu tapusiame renginyje, bet ir motyvacija, įprasminančia mėgstamą veiklą – bėgimą“, – sako „Baltic Amadeus marketingo vadovas Darius Dužinskas.

Projekto partnerio nuotr./Baltic Amadeus ir Vaikų ligoninės komanda bėgime rinko lėšas vaikų kambario įrengimui
Projekto partnerio nuotr./Baltic Amadeus ir Vaikų ligoninės komanda bėgime rinko lėšas vaikų kambario įrengimui

Pernai „Danske Bank Vilniaus maratono“ metu visą trasą (42 km 195 m) įveikti pasiryžo rekordinis skaičius, 7 „Baltic Amadeus“ darbuotojai. Tiesa, vienas jų maratoną nubėgo „netyčia“. Buvo užsirašęs tik pusmaratoniui, tačiau ties finišu išgirdęs kolegos kvietimą „varom toliau“, pasidavė provokacijai ir sėkmingai įveikęs pilną distanciją nustebino ne tik mus, bet ir pats save.

Per ketverius dalyvavimo maratone metus renginys tapo įmonės įsitraukimą bei motyvaciją skatinančio iššūkio darbuotojams „BA Challenge“ neatsiejama dalimi.

Treniruotes ir iššūkius inicijuoja įmonė

Šiemetinis maratonas „Teo" darbuotojams bus trečias, ir antras iš eilės, kai bėgama vienoje komandoje su „Omnitel" kolegomis. Pradėję nuo 70, pernai „Teo" bėgikai surinko bendrą 300 „Teo" ir „Omnitel" darbuotojų ir jų šeimos narių komandą. „Asmenines pergales pasiekiame įveikdami įvairias distancijas, todėl dešimtadalis maratono 150-čiai komandos žmonių pernai galėjo būti toks pats svarbus, kaip 5 kolegų nubėgtas maratonas. Dar po 70 žmonių bėgo 10 km ir pusmaratonio distancijas. Svarbu tai, kad kolegos motyvavo vieni kitus treniruotis ir ruoštis varžyboms“, – sako „Teo" grupės atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.

Projekto partnerio nuotr./Teo ir Omnitel jungtinė komanda po maratono su vadovu Kęstučiu Šliužu priešaky 2
Projekto partnerio nuotr./Teo ir Omnitel jungtinė komanda po maratono su vadovu Kęstučiu Šliužu priešaky 2

Pernai visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose „Teo" ir „Omnitel" savo darbuotojams organizavo treniruotes su profesionaliais bėgikais. Šiemet jau įgiję patirties kolegos treniruojasi patys – buriasi į grupeles ir bėgioja po darbo bei jungiasi prie įvairių miestuose organizuojamų bėgimo treniruočių. Mėgstančius treniruotis individualiai motyvuoja dalyvavimas „Endomondo" iššūkiuose, vien pernai kolegų komanda bėgo dar keturiuose Lietuvos miestų maratonuose, šiemet jau įveikti du bėgimai. Įmonės turi subūrę savo krepšinio ir futbolo komandas, biuruose reguliariai vyksta stuburo pratimų pamokos. „Teo" ir „Omnitel" darbuotojai sporto klubų abonentams įsigyti taip pat gali naudoti sveikatos draudimą.

„Pasirengimas ir dalyvavimas maratone yra naudingas žmogui, įmonei ir visuomenei. Iš patirties matome, kad tai motyvuoja kolegas ir padeda pritraukti naujų talentų. Tikime, kad sportas taip pat mažina sergamumą ir didina darbo efektyvumą. Todėl skatiname sveikesnį gyvenimo būdą ir darbuotojams organizuojame arba sudarome galimybes savo iniciatyva dalyvauti kitose treniruotėse“, – tvirtina pašnekovas.

Startinis mokestis skiriamas vaikų onkologijai

Kilnia misija nuo 2013 metų maratone dalyvauja ir Rimanto Kaukėno paramos grupės komanda „Aplenkime vėžį“, paprastai prie komandos kviečianti prisijungti visus norinčius. Bėgikų startinis mokestis yra skiriamas Rimanto Kaukėno paramos grupės tikslams įgyvendinti – palengvinti onkologinėmis ligomis sergančių vaikų ir jų šeimų naštą. Komanda pernai iš daugiatūkstantinės minios išsiskyrė specialiais žaliais marškinėliais. Jau antrą sezoną su šiais marškinėliais žaidžia ir Kauno futbolo klubas „Virpstas“ taip išreikšdamas savo palaikymą.

Projekto partnerio nuotr./„Aplenk vėžį“ komanda subūrė ir Lietuvoje žinomus žmones. Kairėje - Geidrius Savickas.
Projekto partnerio nuotr./„Aplenk vėžį“ komanda subūrė ir Lietuvoje žinomus žmones. Kairėje - Geidrius Savickas.

„Danske Bank Vilniaus maratonas“ visuomet palieka gerų įspūdžių. Džiugina tai, kad praeitais metais buvo paaukota daugiausiai lėšų, kurios skiriamos onkologinėmis ligomis sergantiems vaikams ir jų svajonių išpildymui. Turime paprastą, tačiau visiems patinkančią tradiciją – prieš bėgimą visi kartu nusifotografuojame su „Aplenkime vėžį“ marškinėliais, o pasibaigus renginiui ir prieš išsiskirstant dar visi pasidaliname įspūdžiais bei susirenkame paskanauti prie bendro stalo“, – pasakoja fondo įkūrėjas krepšininkas Rimantas Kaukėnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų