Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Lietuvos lenktynininkas 2010“ rinkimai – Andžejus Dzikevičius

24 metų Andžejus Dzikevičius Lietuvoje beveik nelenktyniauja. Tačiau jį pagrįstai galima vadinti vienu garsiausių pastarųjų metų mūsų šalies sportininkų. Tiesa, 2010 metų sezonas Andžejui nebuvo labai sėkmingas: paskutinėse lenktynėse Vokietijoje jis pateko į kraupią avariją. Laimei, pradinės žinios apie lūžusias kojas nepasitvirtino – sportininkas dabar sveiksta ir jau planuoja, kur važiuos kitais metais.
Vokiški A.Dzikevičiaus „akibrokštai“
Vokiški A.Dzikevičiaus „akibrokštai“ / Dalyvių nuotr.

Prieš daugiau nei dešimtmetį pradėjęs dalyvauti kartingo varžybose, jis nuėjo visą lenktynininko kelią: kartingas, „formulė“, „kėbulai“...Pastaraisiais metais jis Vokietijoje dalyvauja ilgų nuotolių lenktynėse „Porsche“ automobiliais.

Koks buvo 2010 metų sezonas?

Jis nebuvo labai sėkmingas. Tiksliau – buvo ir gerų varžybų, tačiau jas keisdavo ir nelabai pavykusios. Pagal metų pradžioje sudėliotą planą turėjau važiuoti visuose Vokietijos ilgų nuotolių lenktynių čempionato etapuose. Tačiau vėliau keitėsi ir komandos planai, man buvo pasiūlyta važiuoti su kita komanda, po to vėl grįžau į „Weiland Racing“ ekipą... Buvo gerų lenktynių – jas yra pavykę laimėti, tačiau būdavo ir nedėkingų etapų: man tekdavo lėtas porininkas, tad 4 valandų varžybose aš startuodavau ir sugebėdavau išsiveržti į lyderius, bet lėtesnis kolega visą sukauptą persvarą prarasdavo. Finišuojant vėl pataisydavau reikalus, bet laimėti pavykdavo jau ne visada.

Panašiai klostėsi ir šių metų pradžioje vykusios 24 valandų lenktynės Dubajuje – aš ten buvau tarp greičiausių, bet vienas iš mūsų komandos narių turėjo mažiau įgūdžių – jis apdaužė automobilį, ir planus nugalėti teko pamiršti.

Varžybose Lietuvoje jau senokai nedalyvauji. Bet gal iš šalies gali įvertinti mūsų automobilių sporto situaciją?

Nenoriu komentuoti. Man atrodo, kad visi, kurie dalyvauja varžybose, tikrai stengiasi, tačiau iki aukštesnio lygio – dar toloka. Pamenu savo paskutinį startą, berods, 2006 metais – laimėjome varžybas, o po to dar kelias valandas turėjome įrodinėti teisėjams, kad tikrai galime vadintis nugalėtojais. Kol automobilių sporto lygis nepakils, Lietuvoje tikrai nevažiuosiu.

Koks tavo svajonių automobilis?

Kasdieniam važinėjimui turiu tokį, kokio noriu, tai G klasės „Mercedes“ visureigis. O lenktynėse - „Porsche“. Pats galingiausias. Tikiuosi, kad tokį ir vairuosiu.

Kur ketini startuoti 2011 metais?

Metų pradžioje – Dubajaus 24 valandų lenktynėse. Turiu 5-6 rimtų komandų pasiūlymus, bet dar nesu apsisprendęs, su kuriais važiuosiu. Norisi pasirinkti tuos, kurie gali kovoti dėl pergalės absoliučioje įskaitoje. Reikia, kad visi komandos nariai būtų labai greiti, reikia greitos mašinos. Siūlo komanda, važiuosianti „Lamborghini“. Gal tai ir greita mašina, bet apie ją nieko nežinau, neaišku, ar ji atlaikys tą 24 valandų krūvį. „Porsche“ ten tikrai galėtų laimėti.  O vėliau planuoju ir toliau važiuoti Vokietijos ilgų nuotolių lenktynių čempionate.

Ką galėtum nuveikti per 15 minučių?

Per 15? Turbūt spėčiau nuvažiuoti du Niurburgringo trasos ratus. Jeigu pavyktų važiuoti labai greitai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos