2023 01 02

Internautus supykdė ATP pranešimas, kurio epicentre – WTA tenisininkė

Vyrų teniso turo (ATP) gerbėjai pareiškė savo pasipiktinimą tuo, kad vieną iš ATP pranešimų socialiniame tinkle „Instagram“ papuošė geriausia Estijos tenisininkė.
Anett Kontaveit
Anett Kontaveit / „Scanpix“ nuotr.

Prancūzijoje įkurtas drabužių bei avalynės prekinis ženklas „Lacoste“ yra ganėtinai populiarus tarp teniso pasaulio atstovų.

Idėja įkurti šį prekinį ženklą kilo būtent garsiam teniso žaidėjui Rene Lacostei, o šiomis dienomis bene įžymiausia tenisininkė, sudariusi rėmimo sutartį su „Lacoste“, yra estė Anett Kontaveit, pasauliniame WTA reitinge užimanti 17-ąją vietą.

Prieš pat gražiausias metų šventes „Lacoste“ savo instagrame pasidalino specialiu projektu su minėtąja tenisininke, kuri atvirai papasakojo apie iššūkius, su kuriais susidūrė gyvenime siekdama profesionalės karjeros.

27-erių tenisininkė sudalyvavo ir specialioje fotosesijoje, kuri taip pat papuošė ir „Lacoste“ socialinius tinklus.

Šis prekinis ženklas glaustai bendradarbiauja ir su pačiu ATP turu, o pastarasis savo instagramo profilyje taip pat nusprendė pasidalinti tenisininkės iš Estijos nuotraukomis, bet tai iššaukė neigiamą internautų reakciją, kurie liko nesupratę, kodėl WTA turo atstovė atsidūrė ATP socialiniame tinkle.

„Kodėl ji puikuojasi ATP puslapyje? Nenoriu Anett įžeisti, ji atrodo puikiai, bet estė priklauso WTA turui ir būtent WTA turėtų ją reklamuoti“, – buvo rašoma viename iš komentarų.

Nors daugelis pastabų komentarų sekcijoje išlaikė tam tikras mandagumo ribas, buvo ir moterų tenisą menkinančių žinučių.

„Kodėl tai mane erzina? Nes noriu žiūrėti vyrų tenisą, o ne moterų“, – buvo piktinamasi.

„Esmė, kad čia yra ATP kanalas ir turime matyti su ATP susijusį turinį. Moterų sportas yra niekam neįdomus, tai visai kitas pasaulis“, – išdėstyta kitame komentare.

Buvusi antroji pasaulio raketė iš Estijos praėjusiame sezone iškovojo 29 pergales ir patyrė 16 pralaimėjimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis