2023 01 25

Pašėlusios kainos Melburne: kuprinė – 449 JAV doleriai, gertuvė – 99

Kaip ir kiekvienais metais sezono pradžioje teniso išsiilgę aistruoliai užplūdo Melburną, kur vyksta pirmasis iš keturių „Didžiojo kirčio“ turnyrų „Australian Open“. Šiemet pirmenybės išsiskiria ne tik dramatiškais rezultatais, bet ir kosminėmis savo prekių kainomis.
„Australian Open“
„Australian Open“ / „Scanpix“ nuotr.

Sirgaliams, kurie pageidauja iš Melburno išsivežti ne tik teigiamų emocijų, bet ir oficialios turnyro atributikos, šiemet tenka stipriai paploninti savo pinigines.

„Fox Sports“ praneša, kad, pavyzdžiui, norint įsigyti pagrindinio turnyro rėmėjo „Ralph Lauren“ kuprinę, už ją tektų pakloti net 449 JAV dolerius.

Kiek pigesniu variantu aistruoliams tampa krepšiai – jų kainos siekia 269 JAV dolerius.

„Ralph Lauren“ kepurėlių kainos svyruoja nuo 89 iki 99 JAV dolerių, marškinėlių – nuo 109 iki 119 JAV dolerių.

Pirmos „Australian Open“ savaitės metu termometro stulpeliai Melburne siekė net ir 37 laipsnius karščio, o žmonėms, norintiems atsigaivinti ir įsigyti specialius daugkartinius vandens buteliukus (gertuves), už juos reikėtų sumokėti 99 JAV dolerius.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Australian Open“
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Australian Open“

Taip pat skelbiama, kad greitojo maisto porcija vienam žmogui Melburno parke kainuodavo apie 20 JAV dolerių, alaus kaina siekia 13 JAV dolerių.

Visgi svarbiausios kainos – už bilietus – buvo prieinamos tikrai daugeliui. Pirmąją turnyro savaitę centriniame Rod Laverio korte už vieną sesiją bilietus buvo galima įsigyti už 99 JAV dolerius, mažesniuose kortuose – vos už 59 JAV dolerius visai dienai.

Atvirosios Australijos teniso pirmenybės finišuos šį sekmadienį, sausio 29-ąją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis