Anot E.Ataidi, nėra tokios sumos, kuri pirmąją pasaulio raketę priverstų išsižadėti savo įsitikinimų ir priimti tokių bendrovių siūlymus.
Serbijos tenisininko užduotis aiški: jo, kaip geriausio pasaulio tenisininko, siunčiama žinutė turi būti teisinga.
„Novakas labai nori pasaulį padaryti geresne vieta. Jo nori daugelis alkoholinių gėrimų, pokerio ar lažybų bendrovių. Tačiau jo atsakymas visada vienodas: „ne“ reiškia „ne“.“
„Jie jam gali siūlyti milijardus dolerių, tačiau jis, kaip geriausias pasaulio tenisininkas, turi pareigų. Jo žinutė žmonėms turi būti payzdinga,“ – sakė 29-erių serbo agentas.
Be to, E.Ataidi paminėjo, kad dėl nuolatinių karų Serbijos paveikslas daug kam nebuvo patrauklus, tad N.Džokovičius turėjo dirbti dešimt kartų daugiau ir už korto ribų, kad sulauktų rėmėjų siūlymų.