Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 04

Rogerio Federerio prekės ženklas antras sporto pasaulyje

Rogerio Federerio prekės ženklas įvertintas 26 milijonais dolerių. Forbes vertinimu tai vienas brangiausių pasaulio ženklų pasaulyje. Įtakingas verslo žurnalas R.Federerio prekės ženklui skyrė antrą vietą iš visų sporto pasaulio prekių ženklų.
Rogeris Federeris
Rogeris Federeris / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Forbes rašo: R.Federeriui priklauso įspūdingiausias dosjė iš viso sporto pasaulio. Jį sudaro dešimt pagrindinių sutartčių, tarp jų įspūdingiausias kontraktas su Nike per visą teniso istoriją. Jis vienintelės pratęsė sutartį su Gillete „Champions“ programa. Organizacija atsisakė Tigerio Woodso ir Thierry Henry paslaugų.

Tačiau žinomas verslo žurnalas ir toliau pirmą vietą skyrė T.Woodso prekės ženklui.

Kiek ankščiau išplatintame pranešime Forbes R.Federeriui tarp įtakingiausių pasaulio žmonių skyrė 25-ą vietą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos