2019 11 05

„Teniso piramidės“ reitinge – V. Pranulio šuolis į antrąją poziciją

Įsibėgėjus „Teniso piramidės“ žiemos sezonui, reitingo lyderių dešimtuke užfiksuota nemažai pokyčių. Tiesa, lyderio pozicijoje ir toliau išlieka daugkartinis šių varžybų čempionas Tadas Skairys.
"Teniso piramidė"
"Teniso piramidė" / Organizatorių nuotr.
Temos: 1 Lauko tenisas

Tuo tarpu į antrąją poziciją iš septintosios pakilo Vytautas Pranulis. Devynis susitikimus „Teniso piramidėje“ sužaidęs teniso mėgėjas spalio mėnesį intriguojančioje kovoje 6:4, 4:6, 6:4 įveikė Žydrūną Andriukaitį.

Ž. Andriukaitis, nepaisant šios nesėkmės, per mėnesį reitinge iš penktosios pozicijos šoktelėjo į trečiąją. Jis yra vienas labiausiai patyrusių šio turnyro žaidėjų, nes jo sąskaitoje – net 363 mačai.

Į ketvirtąją vietą iš antrosios smuktelėjo Viktoras Gasiūnas, o už jo rikiuojasi po vieną poziciją per mėnesį praradę Darius Banys, Miroslavas Janč ir Paulius Miškinis.

Į lyderių dešimtuką antrą kartą įšoko Aurelijus Balsys. Jis prieš mėnesį buvo 20-as, o dabar – devintas. Tuo tarpu didžiausią šuolį per mėnesį atliko Raimundas Beinoras. Jis iš 224-os pozicijos pakilo net į 69-ąją. Šarūnas Andriušis taip pat sublizgėjo ir iš 184-os vietos šoktelėjo į 68-ąją.

Iš viso reitinguoti yra 339 tenisininkai.

„Teniso piramidė” – tai tradicinis UAB „Teniso pasaulis“ organizuojamas teniso turnyras, be pertraukų vykstantis jau nuo 2007 metų. Šis projektas nuo kitų teniso turnyrų skiriasi tuo, kad vyksta visus metus. Teniso žaidėjai kviečia vieni kitus į dvikovas, stengdamiesi pakilti į kuo aukštesnę „Piramidės“ poziciją.

Du kartus per metus (žiemą ir vasarą) yra žaidžiami šio projekto finalai. Juose 32 pajėgiausi reitingo žaidėjai kovoja dėl pagrindinio trofėjaus, o 33-64 pozicijoje esantys tenisininkai kaunasi dėl „iššūkio“ taurės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis