Rizikingas manevras
Lenktynėse nugalėjo iš „pole“ pozicijos startavęs Rashedas Al Qemzi (JAE). E.Riabko startavo antras ir didžiąją dalį lenktynių išlaikė šią poziciją bei nuolat lipo arabui ant kulnų. Deja, pačioje lenktynių pabaigoje lietuvis į priekį praleido Švedijos atstovą Johaną Osterbergą.
Po didelės suomio Harrio Lethio ir Mohamedo Al Mehairbi iš JAE avarijos lenktynės likus vos keliems ratams iki finišo buvo sustabdytos. Pilotai šachmatine tvarka išsirikiavo į tiesiąją ir startavo iš eigos. E.Riabko nusprendė rizikuoti ir kovoti dėl pergalės.
„Na, kaip čia pasakyti. Žinoma, esu laimingas, tačiau galėjau būti antras. Per paskutinį pakartotinį startą aš buvau labai arti Rashedo, tačiau tiesiosios man neužteko jo aplenkti, o tuo tarpu į vidinę posūkio dalį įlindo švedas. Dabar viską ramiai apmąsčius manau, kad reikėjo paleisti lyderį į priekį, o geriau saugoti antrą vietą. Rizikavau dėl pirmos vietos, o praradau antrą poziciją. Dėl to nesu labai patenkintas. Pagal greitį mes su Rashedu stipriai lenkėme kitus. Tačiau vis tiek esu labai patenkintas – varžybos namuose, o mes dar kaip ir naujokai, o jau kovojame su Abu Dabio ekipa. Džiugu“, – teigė E.Riabko.
Iš viso finalinėse lenktynėse startavo 20 pilotų, o finišą pasiekė 14.
Už pergalę R.Al Qemzi atiteko 20 taškų, J.Osterbergui – 15. E.Riabko iškovojo 12 taškų.
Kitas F2 etapas liepos 22-23 dienomis vyks Antverpene. Iš viso čempionatą sudaro 6 etapai. Beje, dar vienas – ketvirtasis – etapas Lietuvoje vyks rugpjūčio 20-ąją Kupiškyje.
Trečia vieta – ne riba
Nors bronzinį medalį E.Riabko atsiėmė su karstelėjusia šypsena, lietuvis suprato, kad gali kopti dar aukščiau.
„Dirbame gera linkme. Jaučiu, kad komanda susikalba – aš pasakau, ko noriu, o mechanikai tai įvykdo. Kol kas viskas sekasi – einame į priekį, judame aukštyn. Negalvojau, kad jau pirmose lenktynėse bus podiumas, bet podiumą mes turime. Kvalifikacijoje matėme, kad galiu būti ir pirmas. Dar tik sezono pradžia ir mes turime potencialo kopti aukščiau, nei trečia vieta“, – sako E.Riabko.
Iš viso lenktynėse Kaune užfiksuotos net trys avarijos.
„Trasa sudėtinga, siaura, arti žiūrovų, lenktynininkams mažai vietos. Komisaras nusprendė vykdyti startą iš eigos ir nerizikuoti. Žiūrovams lenktynės turėjo patikti. Pripažinkime, visi ką nors stebėdami laukiame įvykių. Panašiai yra ir čia“, – paaiškino E.Riabko.