„Paskutiniąją dieną įvyko dvejos lenktynės. Vėjo ir buvo, ir nebuvo – jis svyravo nuo 4-5 mazgų (2-2,5 m/s) iki 15 ar net daugiau mazgų (~8 m/s) siekiančių „plaktukinių“ škvalų. Pirmosiose lenktynėse finišavau pirmas ir jau tada kaip ir užsitikrinau tą pirmąją vietą“, – po finišo apie sudėtingas sąlygas distancijoje dalinosi naujasis Europos „RS Aero 7“ čempionas Martis Pajarskas.
Pasak jo, Vėjui Strelčiūnui paskutiniąją dieną distancijoje sekėsi sunkiau, nes dėl inventoriaus lūžimo, jam teko buriuoti su dalinai nuleista bure, taigi ir prarasti nemažai jos generuojamo greičio.
„Plaukiant į distanciją jam nulūžo falo (virvė, kelianti burę) kilputė. Kadangi šis nesklandumas jau buvo iškilęs anksčiau, prieš išplaukdami tikrinome, bet viskas atrodė gerai. Matyt, vis dėlto, kažkas buvo negerai. Galiausiai jam teko distancijoje buriuoti paleidus burę apie 20 cm žemyn“, – apie techninius iššūkius distancijoje pasakojo M.Pajarskas.
„RS Aero 7“ klasė – vienvietė jachtų klasė, kuri prieš kurį laiką buvo svarstyta kaip potenciali olimpinė klasė, tačiau šio statuso kol kas neįgijo, tad kol kas yra daugiau praktikuojama buriavimo mėgėjų. Tačiau, pasak sportininkų, visada verta susipažinti su galimomis ateities alternatyvomis.
Drauge su „RS Aero“ Europos čempionatu vyko ir jaunimo jachtų klasės „RS Tera“ pasaulio čempionatas, kur Lietuva taip pat turėjo savo atstovus. Aukščiausią poziciją – trečiąją vietą – „Pro“ grupėje užėmė Nojus Volungevičius, „Sport“ grupėje Rūta Mažunavičiūtė iškovojo pirmąją vietą.