Olimpietis su pandemija kovoja priešakinėse eilėse

Kai dauguma jo bendražygių galvoja apie nukeltas olimpines žaidynes, Marcosas Macedo sprendžia didesnius rūpesčius. Brazilijos plaukikas dabar dirba gydytoju.
Marcosas Macedo 2016 metais varžėsi Rio de Žaneiro olimpinėse žaidynėse.
Marcosas Macedo 2016 metais varžėsi Rio de Žaneiro olimpinėse žaidynėse. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Brazilijai 2016 metų olimpinėse žaidynėse atstovavęs plaukikas Marcosas Macedo įsitraukė į kovą su koronavirusu savo šalyje.

29 metų plaukikas, pernai baigęs sporto karjerą, dabar po 80 valandų per savaitę darbuojasi San Paulo ligoninėse.

Nepaisant jauno amžiaus, M.Macedo tenka atsakingos pareigos rūpintis pacientais ir siekti sustabdyti užkratą ligoninėje.

M.Macedo karjeros posūkis yra retas Brazilijoje. Nors jis buvo aukšto lygio sportininkas ir pateko į olimpines žaidynes, daug metų sportą derino su medicinos studijomis.

2016 metais jis buvo paėmęs pertrauką, kad geriau pasirengtų olimpinėms žaidynėms, kur 100 m peteliške nuplaukė per 53,87 sek. ir užėmė 34 vietą.

Jis yra padėjęs laimėti Brazilijos rinktinei auksą 2014 metų pasaulio čempionato 25 metrų baseine estafetėje, bet plaukdamas visada žinojo, kad po to dirbs gydytoju.

Brazilijoje užsikrėtusių koronavirusu skaičius yra apie 4 tūkst., o mirčių skaičiuojama 114.

Remdamasis savo įgytomis žiniomis apie koronavirusą, M.Macedo neturi abejonių, kad geriausias būdas stabdyti ligą yra izoliacija.

„Aš visiškai palaikau karantiną. Kol kas visos šalys, kurios išvengė didelio užkrėtimo ir aukų skaičiaus, izoliaciją pritaikė ankstyvoje stadijoje. Pavyzdžiui, Singapūras. Jei savo sveikatos sistemoje mes neturime pakankamai lovų ir priemonių gydyti sergančius žmones, vienintelis būdas yra prevencinės priemonės nuo susirgimo“, – kalbėjo olimpietis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis