Iš viso šioje klasėje plaukė 7 laivai. Tačiau įnirtinga kova dėl prizinių vietų vyko tarp trijų pagrindinių konkurentų ,,Plan B”, ,,Helena Nova” ir ,,M8” jachtų. Visi šie laivai yra skirtingų dizainų ir turi skirtingas galimybės. Tam, kad jų galimybes suvienodinti ir šį varžymąsi padaryti įmanomu, ORC klasėje laivai yra labai detaliai išmatuojami (pati jachta, burės ir netgi įgula). Tuomet laivui yra suteikiamas teorinis jūrmylės įveikimo greitis ir tuomet po finišo balai perskaičiuojami pagal sudėtingas formules. Taigi tikrasis laikas ant vandens, dažnai būna pakoreguojamas laivo turimo balo. Taip yra suteikiama galimybė lėtesnių jachtų komandoms parodyti savo profesionalumą ir laimėti regatą.
,,Plan B” pirmąją regatos dieną ,,Windward/Leeward” (Prieš vėją/Pavėjui) distancijoje atplaukė antri, po ,,Helena Nova” įgulos, kurią veda vienas žymiausių pasaulio navigatorių, daugkartinis prestižiškiausios pasaulio regatos dalyvis ir nugalėtojas Nacho Postigo. Antrąją regatos dieną, plaukiant sudėtingesnėje ,,Coastal race” distancijoje ,,Plan B” šiek tiek atsiliko ir nuo antrojo konkurento ,,M8”, kuriame surinkta labai stipri vietinių Ispanijos buriuotojų komanda. Taigi viskas sprendėsi paskutinę regatos dieną.
Šiandien iš trijų planuotų startų įvykdytas tik vienas. Antrasis buvo net du kartus nutrauktas dėl stipriai pasikeitusios vėjo krypties. ,,Plan B” kovojo petis į petį su ,,M8” iki pat paskutinės akimirkos ir šansą iškovoti antrąją vietą prarado tik galutinai atšaukus antrąjį dienos plaukimą.
,,Šiais metais labai smarkiai optimizavome ,,Plan B” jachtą. Padarėme ją sunkesne, greitesne ir labiau konkurencingą laivams, kurie buvo kurti konkuruoti ORC klasėje. Mūsų pagrindinė konkurentė ,,Helena Nova” yra ,,Swan 42” modelio jachta. Šio modelio laivai jau daugelį metų laimi ORC regatas. Tai, kad šiemet galime su jais plaukti vienodai ir lygiavertiškai konkuruoti yra didžiulis pasiekimas visai mūsų įgulai. Žinoma, Viktorijos indėlis į šį bendrą tikslą irgi yra labai didelis. Jos taktiniai sprendimai ir kasdieninis tobulėjimas jachtoje, kurios ji dar prieš kelias dienas visai nepažinojo, yra labai didelė mūsų sėkmės dalis”, - sako įgulos vadas Arnas Eimutis, sportiniu buriavimu užsiimantis jau 20 metų.
,,Labai džiaugiuosi šiuo iššūkiu. Atėjau į šią jachtą nežinodama nieko, tačiau nusiteikusi mokytis ir ta pažanga, kurią padariau per 2 treniruočių ir 3 varžybų dienas man suteikia labai daug pasitikėjimo savimi, savo įgūdžiais ir sprendimais. Net neabejoju, kad ši patirtis turės didžiulę įtaką man buriuojant ILCA 6 olimpinėje klasėje. Iš ,,Palma Vela” regatos parsivešiu dar detalesnes taktines žinias ir, žinoma, didesnį tikslumą”, - sako Viktorija Andrulytė.
,,Palma Vela” regatoje jachtos plaukė dviejose distancijose. ,,Winward/Leeward”, kurioje yra startuojama prieš vėją, tada leidžiamasi pavėjui ir dar kartą ši kilpa pakartojama. ,,Coastal race” distancija yra daugiau nei tris kartus ilgesnė. Joje ženklai yra išdėstomi pakrantėje ir jachtos plaukia naudodamos navigacinėje sistemoje pažymėtus orientyrus.