Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

NHL Stenlio taurės finalo serijos transliaciją žiūrėjo rekordinis žiūrovų skaičius – daugiau kaip 8 milijonai sirgalių

Pirmadienį lemiamas NHL Stenlio taurės finalo serijos rungtynes tarp „Chicago Blackhawks“ ir „Boston Bruins“ klubų stebėjo net dviem trečdaliais daugiau žiūrovų, nei šeštąsias praėjusio sezono finalo serijos rungtynes tarp „Los Angeles Kings“ ir „New Jersey Devils“ komandų.
Čikagos „Blackhawks“ ledo ritulio komanda
Čikagos „Blackhawks“ ledo ritulio komanda / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Blackhawks“ ekipos triumfą finalo serijoje (3:2 rungtynėse ir 4:2 serijoje) televizorių ekranuose sekė 8,16 milijonų NBC kanalo žiūrovų, tuo metu kai prieš metus „Kings“ ir „Devils“ ekipų susitikimas surinko „vos“ 4,93 mln. žiūrovų.

Naujieji skaičiai tik nežymiai atsilieka nuo 2010 metų rodiklių, kai šeštąsias finalo serijos rungtynes tarp „Blackhawks“ ir "Philadelphia Flyers“ klubų stebėjo 8,28 mln. žiūrovų.

Vidutiniškai 2012-2013 metų sezono NHL Stenlio taurės finalo serija prie televizorių pritraukdavo po 5,76 mln. NBC ir NBC Sport Networks kanalų žiūrovų. Pagal šiuos skaičius lemiami Stenlio taurės mačai tapo patys populiariausi nuo 1994 metų, kai pradėjo tokius duomenis registruoti, tačiau organizatoriai primena, kad ir Šiaurės Amerikos gyventojų skaičius auga.

Pirmadienį šeštosiose finalo serijos rungtynėse reguliariojo sezono nugalėtojai bei Vakarų konferencijos čempionai Čikagos „Blackhawks“ ledo ritulininkai svečiuose 3:2 (0:1, 1:0, 2:1) įveikė Rytų konferencijos čempionę Bostono „Bruins“ komandą ir laimėjo seriją iki keturių pergalių rezultatu 4-2 bei po trejų metų pertraukos penktąjį kartą klubo istorijoje džiaugėsi Stenlio taure.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos