„NY Times“: tikslas – lėkti greitai. Tik ne per greitai

JAV rogutininkams ruoštis lenktynėms padeda aeronautikos inžinerijos profesoriai. „Ferrari“ jau senokai bendradarbiauja su Italijos bobslėjaus bei skeletono komandomis, o kinai, kurdami naująsias savo ledroges, panaudojo ir raketų technologijas.
Olimpinė trasa Pekine
Olimpinė trasa Pekine / Dougo Millso/„The New York Times“ nuotr.

Visa tai – dėl vieno tikslo: kuo greičiau nulėkti nuo kalno. Įveikti rogučių, bobslėjaus ar skeletono trasą. Iš esmės kiekviena šalis, svajojanti apie olimpinį medalį šiose rungtyse, bendradarbiauja su lenktyninių automobilių kūrėjais, aeronautikos ekspertais ar raketų mokslininkais.

Dėl medalių jie varžosi Kinijos Jančingo nacionaliniame slidinėjimo centre, kuriame suraizgyta drakoną primenanti trasa su 16 posūkių ir 3 pakilimais. Vienas iš posūkių – 360 laipsnių. Trasa įrengta taip, kad sulėtintų dėl naujausių technologijų kaskart vis greitesnius atletus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis