Nors teisėjų nuomonės apie poros pasirodymą buvo prieštaringos, tačiau galutinis rezultatas pradžiugino čiuožėjus bei jų trenerį Ilją Averbuchą.
Kurti savo pasirodymus kiekviename etape poros pradeda nuo muzikos kūrinio pasirinkimo. Kadangi ketvirtoji projekto laida buvo skirta aštuntojo ir devintojo dešimtmečio hitams, P. Vanagas ir T. Navka pasirinko Alos Pugačiovos dainą „Moteris, kuri dainuoja“. Meistriškai perteikę šokio kompoziciją, čiuožėjai vieninteliai gavo aukščiausius įvertinimus už artistiškumą. Nors maksimalaus balų skaičiaus Povilas ir Tatjana nesurinko (bendra balų suma – 11,98), bet to pakako, kad tarp visų porų jie užimtų pirmąją vietą.
Vertinimo komisijos narys Antonas Sicharulidzė prisipažino, kad poros pasirodymas jam nesukėlė didelių emocijų, tačiau įvertino aukščiausiais balais sportininkų techniką, artistiškumą ir profesionalumą. Tuo tarpu Jelena Čajkovskaja, atvirkščiai, pastebėjo, jog rinktis A.Pugačiovos kūrinius čiuožimui – visada rizikinga ir pavojinga. Tačiau čiuožėjai taip ją sužavėjo, kad ji net pajuto šiurpuliukus.
Povilo žmonai, Margaritai Drobiazko, šį kartą pasisekė ne taip gerai kaip jos vyrui. Šiame etape ji šoko su Ruslanu Gončarovu. Beje, jis prisipažino, kad jau seniai laukė galimybės pasirodyti kartu su M.Drobiazko. Jų pasirodymas pagal kūrinį „Beprotiškas pasaulis“ užbūrė žiūrovus, tačiau teisėjus ne itin sužavėjo.
Antonui Sicharulidzei pasirodė, kad per šį šokį Margarita neparodė viso jai būdingo emocionalumo bei jausmingumo. „Labai ramus, migdantis šokis“, – tepasakė teisėjas. Igoris Bobrinas prisipažino ne iki galo supratęs režisieriaus idėjos ir gailėjosi, kad nebuvo libreto. Tuo tarpu Tatjana Tarasova pagyrė porą: „Man patinka, kai atliekant paprastą elementą taip dirba rankos ir kūnas, iš karto aišku, ką tas judesys reiškia. Margarita yra puiki čiuožėja, nes kaskart sugeba būti kitokia.“
Šį šeštadienį PBK projekto „Ledynmetis. Profesionalų taurė“ dalyviai šoks pagal 1990–2000 metų muziką.