Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Skaudi nesėkmė pasaulio jaunimo ledo ritulio čempionate

Pasaulio jaunimo ledo ritulio čempionate tęsiasi Lietuvos komandos pralaimėjimai. Trečiadienį Lietuvos rinktinė patyrė skaudžią nesėkmę, 4:6 nusileidusi Kazachstano ekiapi, nors antrame kėlinyje mūsiškiai pirmavo 3:0.
Rungtynių akimirka
Rungtynių akimirka / iihf.com nuotr.
Temos: 1 Ledo ritulys

Pirmame kėlinyje Lietuvos rinktinė susgebėjo išnaudoti kiekybinę persvarą, ir aštuntąją minutę įvartį pelnė Jungtinėse Valstijose žaidžiantis Pijus Rulevičius, rezultatyvų perdavimą atliko komandos kapitonas Nerijus Ališauskas. Po dar 5 minučių pasižymi Danelius Bogdziulis, rezultatyvus perdavimas įrašytas Šarūnui Suchomlinui.

Iniciatyvą lietuviai išsaugojo ir antro kėlinio pradžioje. Mūsiškiai sugeba dar sykį išnaudoti įgytą kiekybinę persvarą – įvartį pelno Laisvydas Rimkus.

Deja, po to ima dominuoti varžovai. Iki antro kėlinio pabaigos jie įmeta tris įvarčius, o per 20 paskutinių minučių sugeba iškovoti pergalę – 6:4.

Po dvikovos antrasis komandos treneris Andrejus Jadkauskas nepakankamą fizinį pasiruošimą įvardijo kaip pagrindinę pralaimėjimo priežastį: „Pusantro kėlinio žaidėme gerai ir greitai, tada pritrūkome jėgų, bet ko  norėti – mūsų komanda yra labai jauna. Aantrajame penkete žaidžia du šešiolikmečiai, o trečiajame tokio amžiaus – net trys žaidėjai. Kazachai greita ir ištverminga komanda, beveik visi – aštuoniolikmečiai. Galbūt įmušus trečią įvartį reikėjo labiau koncentruotis gynyboje“.

Ketvirtadienį Lietuvos komanda turės laisvą dieną. Penktadienį laukai susitikimas su danais, o šeštadienį realiausia galimybė laimėti – varžove bus abejas pirmąsias rungtynes pralaimėjusi Kroatijos ekipa.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?
Reklama
Daugiau Pliusų sporto entuziastams:„Gym+“ vėl plečiasi
Reklama
„Teleloto“ naujienos ne tik tarp vedėjų: nuo šiol laimės visi studijos žaidėjai
30 metų su ypatingais vaikais dirbanti mokytoja Irutė: neįsivaizduoju, kaip galime skirstyti vaikus