Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Andrea Morelli“ – išskirtinės kainos išskirtinei avalynei

Savitumas, unikalus paveldas ir itališka kokybė. Taip kalbama apie pasaulyje puikiai žinomo prekės ženklo „Andrea Morelli“ avalynę.
„Andrea Morelli“
„Andrea Morelli“ / Membershop.lt nuotr.
Temos: 1 Avalynė

Jau vien dėl to uždaro klubo „Membershop.lt“ nariams reikia paskubėti, sulaukus išskirtinių nuolaidų „Andrea Morelli“ avalynei.

Iniciatyvus dinamiškumas, unikalus paveldas ir savitas pašaukimas inovacijoms „Andrea Morelli“ išskiria iš kitų mados pramonėje veikiančių prekių ženklų.

Šis prekės ženklas priklauso 1980 metais Italijos Monte Urano miestelyje įkurtai kompanijai „Calzaturificio Elisabet“.

Broliai Vallasciani su šeima kompaniją „Calzaturificio Elisabet“ įkūrė visoje Italijoje avalynės kūrėjais garsėjančios šios komunos rajono centre.

Kompanija išgarsėjo kokybiška avalyne, prilyginama meno kūriniams, o jau 1999 metais tapo viena iš pagrindinių lyderių avalynės rinkoje.

2006-aisiais kompanija įkūrė prekės ženklą „Andrea Morelli“, pripažintą patikimu, prestižiniu ženklu, garsėjančiu išskirtine ir moteriška, ir vyriška avalyne.

Kompanijos gaminamų prekių kokybę rodo ir tai, kad ji yra pasirašiusi bendradarbiavimo sutartis su prestižiniais „Roberto Cavalli“, „Dolce&Gabbana“ ir „Byblos“ mados namais.

Italijoje, Ispanijoje, Portugalijoje yra daugiau nei 40 oficialių parduotuvių, o visame pasaulyje – daugiau nei 1200 vietų, kur parduodama savitumu ir kokybe garsėjanti „Andrea Morelli“ avalynė.

Yra dvi žmonių grupės: dievinantieji batus, ir jiems abejingi. Arba kitaip tariant, – moterys ir vyrai. Taip juokauja žinoma rašytoja Paola Jacobbi.

Tačiau vyrai su ja nesutinka. Ypač norintieji pavergti gražiosios lyties širdį. Juk neveltui daugelio moterų žvilgsniai pirmiausiai krypsta į vyrų batus.

Membershop.lt“ džiugina visus ir suteikia išskirtinių nuolaidų ir moteriškai, ir vyriškai „Andrea Morelli“ avalynei!

Užsiregistruoti prašome čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos