Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujųjų vyriškų kvepalų „Hugo Just Different“ aromatas leis į viską pažvelgti kitaip

2011-ųjų liepą mados namai Hugo Boss pristato ypatingo savito aromato vyriškus kvepalus „Hugo Just Different“ – ilgai lauktą ypač pamėgtų visame pasaulyje pastaruosius šešiolika metų perkamiausių kvepalų „Hugo Man“ palydovą.
„Hugo Just Different“
„Hugo Just Different“ / Gamintorjų nuotr.

Avangardinio stiliaus prekių ženklo Hugo Boss drabužiai teikia pasitikėjimo savimi ir leidžia atrodyti bei mąstyti šiuolaikiškai – ne mažiau pažangus ir neįprastas, stulbinantis ir gaivus naujausių šio prekių ženklo kvepalų „Hugo Just Different“ aromatas, įkvepiantis pažvelgti į viską kitu kampu.

Kvepalai „Hugo Just Different“ sukurti vyrui, kurį įkvepia viskas aplinkui. Jis keliauja neįprastai, regis, aklai rinkdamasis maršrutą, veikdamas greitai, energingai ir spontaniškai. Jis patiria netikėtumų ir žino, kad imlus protas yra jo kūrybinės sėkmės ir gyvenimo pilnatvės raktas. Aplinkiniai suvokia, kad jis geba matyti juos supantį pasaulį kitaip – jis yra naujų išgyvenimų katalizatorius, kartu su draugais apverčia naktinį miesto gyvenimą aukštyn kojomis ir vėl grąžina viską į savo vietas.

Garsus muzikantas, muzikos vaizdo klipų režisierius ir kino aktorius Jaredas Leto, kvepalų „Hugo Just Different“ ir „Hugo Man“ reklamos veidas, idealiai įkūnija kūrybiškumą ir polinkį eksperimentuoti. Būdamas smalsus kultūros vartotojas, jis nuolat iš įvairiausių šaltinių siekia pasisemti originalių idėjų ir išgyvenimų. 

„Įkvėpimo šaltiniai gali būti įvairūs: žmogus, knyga, naktis, išgyvenimai, netikėtas susitikimas. Ir aš semiuosi įkvėpimo iš jų visų”, sako Jaredas Leto.

„Reklamos kampanijos idėja – apversti viską aukštyn kojomis, atverti naujas perspektyvas, tyrinėti naujas teritorijas, galiausiai leistis į kelionę ir sužinoti kažką naujo apie save”, tvirtino Jaredas Leto.
 

Kvapas

Kvepalai „Hugo Just Different“ – nauja klasikinių vyriškų gaivaus aromato paparčių grupės kvepalų interpretacija. Juos sukurti įkvėpė svarbiausi didmiesčio, kuriame gyvena Hugo vyras, kontrastai, jiems būdinga netikėta sudedamųjų dalių, gaivios vėsos ir švelnios šilumos dermė. Stulbinantis naujoviškai sukomponuotas kvepalų „Hugo Just Different“ aromatas grąžina jėgas, skatina smalsumą ir leidžia pažvelgti į viską kitaip.

Pradžia – nauja klasikinių paparčių grupės kvepalų aromato pradžios interpretacija. Jai būdinga ypatinga gaiva, kurią suteikia ledinis mėtų kvapas ir išryškina vibruojantis kitų sudedamųjų dalių aromatas. Vėsa dvelkiantis mėtų kvapas sužadina jausmus ir perteikia gyvenimo šiuolaikiškame didmiestyje jaudulį.  Vidurys sukomponuotas iš stulbinančiai lengvo vaisių, gėlių ir žolelių kvapo – juntamas frezijų, bazilikų ir kalendrų aromatas. Šis žaismingas eksperimentinis kvapų derinys pabrėžia aromato veržlumą ir jungia jo pradžią bei pabaigą. Pabaigoje vyrauja medienos ir ambros aromatas. Sodrus pačiulių, kvapiosios medžiagos cashmeran, smilkalinių bosvelijų ir gauruotųjų švitrūnų kvapas skleidžia švelnią šilumą, kuri sudaro kontrastą su pradžioje apgaubiančia mėtų kvapo vėsa – tokia aromato kompozicija yra puiki šalčio, kuri skleidžia miesto statinių plienas bei stiklas, ir jo gyventojų spinduliuojamos šilumos bei energijos metafora. Šis kvapų derinys nuostabiai užbaigia naują paparčių grupės kvepalų interpretaciją.

„Kurdami kvepalus „Hugo Just Different“ norėjome sukurti aromatą, kuris leistų į viską pažvelgti kitu kampu, todėl neįprastai pakoregavome gerai žinomos grupės kvepalų kompoziciją. Sukūrėme šiuolaikišką klasikinių paparčių grupės kvepalų interpretaciją – originalų gaivų žalumynais ir mėtomis dvelkiantį aromatą, kuris pabaigoje netikėtai tampa šiltas. Jis išties visiškai kitoks nei paprastai tikitės iš kvepalų, kuriais galėtų kvepintis vakare pasilinksminti susiruošęs vyras,” – tvirtina Willas Andrewsas, kompanijos „Procter & Gamble“ kvepalų kūrėjas. 

„Tai nuostabus, nepaprastai gaivinantis aromatas. Smagiausia, kad anksčia iš tiesų nebuvau šiais kvepalais kvepinęsis, bet pasikvepinau filmuojant reklamos klipą, ir man įėjus į sausakimšą filmavimo aikštelę visi ėmė klausinėti: Kas čia taip nuostabiai kvepia?”, pasakojo Jaredas Leto.

Flakonas ir dėžutė

Kvepalų „Hugo Just Different“ flakoną sukurti įkvėpė unikalus kareivišką gertuvę primenantis kvepalų „Hugo Man“ flakonas. Jis tokios pat formos, tačiau matinis ir juodas, todėl ryškus, atrodo paslaptingai ir labai vyriškai. Jo netradicinis dizainas – sidabrinis užsukamas dangtelis, juodas brezentinis dirželis ir ryškus raudonas logotipas – idealiai atspindi pažangaus jauno vyro, kuriam sukurti šie kvepalai, stilių.

Reklamos kampanija

Niujorke nufilmuotame kvepalų „Hugo Just Different“ reklamos klipe, kurį režisavo garsus švedų kino filmų ir muzikos vaizdo klipų režisierius Jonas Akerlundas, matome Jaredą Leto, žvelgiantį į didmiestį unikaliu ir įdomiu kampu. Hugo vyrą įkvepia viskas, kas jį supa, ir Jaredas idealiai tai suvaidina, kai keliauja per miestą. Būdamas be galo kūrybingas, jis pastebi neįprastus ir netikėtus dalyku, atsitiktinai pakeisdamas detales ir pažvelgdamas į tariamai įprastus daiktus nauju kampu. Viskas, su kuo jis susiduria, yra neįprasta, keista ir atrodo… tiesiog kitaip (angl. just different). 

„Reklamos kampanijos idėja – apversti viską aukštyn kojomis, atverti naujas perspektyvas, tyrinėti naujas teritorijas, galiausiai leistis į kelionę ir sužinoti kažką naujo apie save”, tvirtino Jaredas Leto.
 

Rūšys ir talpa

– Tualetinis vanduo: 400 ml, 100 ml, 150 ml

– Losjonas po skutimosi: 100 ml, 150 ml

– Balzamas po skutimosi: 75 ml

– Dušo gelis: 200 ml

– Tepamasis dezodorantas: 75 g

– Purškiamasis dezodorantas: 150 ml

Pavadinimas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs