2014 09 22

Elektroninis dienynas: mokytojams reikia geležinės kantrybės

Esu didmiesčio pradinių klasių mokytoja. Kaip ir dauguma mokytojų, jau keletą metų naudojuosi elektroninio dienyno tamo.lt paslaugomis. Anksčiau nemažai laiko skirdavau...
Dienynas
Dienynas

Esu didmiesčio pradinių klasių mokytoja. Kaip ir dauguma mokytojų, jau keletą metų naudojuosi elektroninio dienyno tamo.lt paslaugomis.

Anksčiau nemažai laiko skirdavau dokumentacijos pildymui ranka: dienynai, mėnesio mokinių pasiekimų vertinimai, kasdieniai pagyrimai, pastabos, komentarai, ir atiduodavau tėvams, ne tą pačią dieną pasiekdavo jų rankas skubi informacija tėvams ir t.t. Pasiekimų knygelės, kurias dažnai rinkdavau, todėl į reikiamas pastabas būdavo sureaguojama ne laiku. Ugdytojams namuose neįmanoma sukontroliuoti namų ruošos darbų patikrinimo, nes ne visi vaikučiai turi vienodai atsakomybės juos pasižymėti ir atlikti. Dažnai pamiršta, kas būdinga jų amžiui.  Daug įvairiausių situacijų, kuriomis tekdavo pasipiktinti, kol pradėjau naudotis elektroniniu dienynu.

Gyvenu XXI amžiuje, naudotis kompiuteriu moku puikiai, todėl labai džiaugiausi pasikeitusia tvarka. Tačiau pastaruoju metu labai pykstu nes, pradėjusi mokslo metus jau trečią savaitę negaliu sklandžiai naudotis jo paslaugomis.

Pastaruoju metu labai pykstu nes, pradėjusi mokslo metus jau trečią savaitę negaliu sklandžiai naudotis dienyno paslaugomis.

Tikiu, kad elektroninio dienyno administratoriai, norėdami palengvinti mokytojų darbą, stengėsi sukurti dar tobulesnę sistemą negu ji buvo praėjusiais mokslo metais. Bet, norėdama užpildyti tos dienos pamokos temą, klasės veiklą bei surašyti mokiniams namų ruošos darbus, komentarus ir pan., turiu gerokai pavargti. Įprastai kasdien, elektroninį dienyną pildau nuo valandos iki pusantros, tačiau šiais mokslo metais užtrunku dvigubai ilgiau, nes tenka pabumbėti panosėje ir papykti ant šios situacijos.

Darbe prie šio internetinio puslapio bandau prisijungti po keliolika kartų. Galiausiai, prisijungusi prie jo ir užpildžiusi kiekvienam vaikui įvertinimą, pagyrimą, pastabą ar komentarą, dažnai pamatau „error“, „klaida“ arba „atsiprašome, bandykite dar kartą“.

Natūralu, kad visi pedagogai jungiasi prie šios elektroninio dienyno svetainės po pamokų, yra didelis naudojimo srautas, tačiau tai situacijos nekeičia, nes mes, mokytojai, turime būti viską užpildę, turime vertinti mokinius ne kartą į mėnesį, o kasdien. Situacija kiek pagerėja vėlyvais vakarais, tuomet, kada visi žmonės ilsisi, bet esu priversta  neštis vadovėlius, pratybas namo ir pildyti visą informaciją vakarais. Juo labiau, kad tos dienos informacija tėvams ir mokiniams vėlų vakarą jau yra bevertė.

Piktinasi ir kolegės, piktinasi ir mokinių tėvai, kurie susiduria su ta pačia problema, tačiau situacijos tai nekeičia. Jie greičiau paskambina ir sužino informaciją, kurią paeitais metais sužinodavo akimirksniu. Norėčiau tikėti, kad greitu laiku viskas pasikeis ir sistema patobulės. Sėkmės ir kantrybės!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis