2014 03 26

Kiek kainuoja charizma internete. Nemokama audio knyga

Jau šiandien pasirodysianti nemokama audio knyga  „Charizma. Kiek kainuoja interneto svetainė“  - malonus siurprizas ne tik Lietuvos dizaino ir rinkodaros specialistams,...
Charizma internete
Charizma internete

Jau šiandien pasirodysianti nemokama audio knyga  „Charizma. Kiek kainuoja interneto svetainė“  – malonus siurprizas ne tik Lietuvos dizaino ir rinkodaros specialistams, verslininkams ir vadovams, bet ir visiems, besidomintiems internetinio dizaino subtilybėmis.
„Dar pradėjęs ruošti pirmąją knygą jau žinojau, kad bus ir antroji.“ – sako knygos autorius, verslininkas ir dizaino guru – Aleksandras Chudinskis. – „Ši audiokyga – tai mano dovana partneriams, draugams ir pažįstamiems, kurių dėka gimė mano noras rašyti, dalintis idėjomis bei patarimais su plačiąja skaitytojų ir klausytojų auditorija.“
Reiktų pripažinti, kad Aleksandro siūlomos idėjos originalios ir netradicinės arba kaip pasakytų būsimasis klausytojas – kitokios. Pasirodysiančioje audio knygoje autorius su klausytojais ne tik dalinasi savo praktinėmis įžvalgomis, patarimais ir idėjomis, kaip internetines svetaines paversti įrankiu, kuriančiu vertę kompanijai, didinančiu pardavimus ir plečiančiu klientų ratą, bet švelniai ironizuoja kūrėjų bei užsakovų dialogą.
„Mano tikslas, padėti susikalbėti kūrėjams su užsakovais ir užsakovams su kūrėjais. Kai internetines svetaines vertinsim ne tik pagal prizmę: gražu – negražu, o kelsim klausimus „ką tai reiškia?“ arba „koks tikslas?“, tada mes kalbėsimės viena kalba ir judėsime ta pačia kryptimi. Tada pasieksime geriausių rezultatų!“. – įsitikinęs Aleksandras.
Su audio knyga „Charizma. Kiek kainuoja interneto svetainė?“ jūsų laukia nepilna valanda profesionalių patarimų (neretai šmaikščių) bei idėjų (tikrai stebinančių),  neabejotinai praversiančių jau turintiems ar planuojantiems kurti internetinę svetainę. 
Aleksandras Chudinskis – verslininkas ir rašytojas, kurio darbai jau žinomi ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Aleksandras  yra išleidęs ir skaitytojams pristatęs dvi knygas: „Meilė užsakovui“ bei „Charizma. Kiek kainuoja interneto svetainė?“, kuriose dalinasi dizaino subtilybėmis reklamoje, žiniomis apie  interneto svetainių kūrimą, įmonių stilių. Tai paremti darbo praktika, įžvalgomis ir meile užsakovams leidiniai. Knygos išskirtinio dėmesio sulaukė 2013 metais Vilniaus knygų mugėje, Vilniaus dizaino dienose, progreso konferencijoje „LOGIN 2013“.

Audio knygą galite parsisiųsti: www.adf.lt/charizma

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis