Vilnietis Arūnas P. ragina atidžiai peržiūrėti kasos čekyje išmuštas prekių kainas. Vyriškis jau ne kartą įsitikino, kad kaina lentynoje ir čekyje skiriasi.
„Šiandien trūko kantrybė, kai „Maxima“ parduotuvėje, esančioje Didlaukio gatvėje, perkant 2 sąsiuvinius pirmai klasei vietoje 0,39 litų kainos, nurodytos ant lipduko, kasoje reikėjo sumokėti dešimt centų brangiau – 0,49 lito. Po pokalbio su vedėja kaina buvo pakeista į nurodytą lipduke“, – 15min.lt pasakojo Arūnas.
Jis pripažįsta, kad dešimt centų – ne tokia jau didelė suma: „Bet šioje parduotuvėje per pastaruosius du mėnesius tai jau ketvirtas kartas, kai bando apgauti. Pirmais atvejais pirkdavau prekes, pažymėtas akcijų lipdukais, tačiau kasoje kainos būdavo be nuolaidos. Nesutikus mokėti kasos čekyje nurodytos kainos parduotuvės vedėjos pagalba mokėdavau akcinę kainą. Nuostolių nepatyriau, tačiau kiekvieną dieną šioje parduotuvėje apsilanko daug pirkėjų ir manau, kad tikrai ne vienas buvo apgautas“, – svarsto vilnietis ir pateikia sąsiuvinių čekių nuotraukas.
Renata Saulytė, „Maxima LT“ komunikacijos vadovė
„Nuoširdžiai apgailestaujame, kad klientas buvo suklaidintas, ant prekės nurodžius klaidingą kainą. Šie du kliento įsigyti sąsiuviniai – likutis sąsiuvinių, kuriais prekiavome praėjusį rudenį vykusios „Mokyklinės mugės“ metu. „Mokyklinėje mugėje“ šiems sąsiuviniams buvo taikoma nuolaida, todėl jų kaina buvo 0,39 Lt. Tuo tarpu dabartinė šių sąsiuvinių kaina be nuolaidos - 0,49 Lt. Būtent tokia, teisinga kaina, buvo nurodyta ir parduotuvės lentynoje. Žinoma, kainos, nurodytos ant prekės ir kainos lentynoje neturi skirtis. Atsakingi parduotuvių darbuotojai privalo sutikrinti kainas ir užtikrinti, kad kainos nesiskirtų. Akivaizdu, kad šįkart tai nebuvo padaryta atidžiai ir atsakingai. Todėl kliento belieka tik dar kartą atsiprašyti.
Atsakingi parduotuvių darbuotojai privalo sutikrinti kainas ir užtikrinti, kad kainos nesiskirtų. Akivaizdu, kad šįkart tai nebuvo padaryta atidžiai ir atsakingai. Todėl kliento belieka tik dar kartą atsiprašyti.
Vis dėlto, kai klientas pastebėjo kainų neatitikimus ir kreipėsi į parduotuvės administraciją, kainos skirtumas jam buvo nedelsiant sugrąžintas. Taip pat parduotuvėje, kurioje klientas teigė įsigijęs sąsiuvinius, patikrintos ir kitų prekyboje buvusių sąsiuvinių kainos – išties įsivėlusi klaida buvo operatyviai ištaisyta.
Priklausomai nuo parduotuvėse siūlomo prekių asortimento dydžio, mūsų parduotuvių darbuotojams tenka sutikrinti nuo kelių dešimčių iki kelių tūkstančių kainų, todėl natūralu, kad žmogiškų klaidų pasitaiko.
Siekiame, kad mūsų parduotuvių lentynose kainos būtų aiškios ir teisingos, vertiname klientų lojalumą ir pasitikėjimą mumis, todėl pastebėjus kainų neatitikimus klientų labai prašome visuomet nedelsiant kreiptis į parduotuvės administraciją.
Pastabiems klientams visuomet stengiamės įteikti ir simbolinį dovanų kuponą, kaip teisingos kainos garantiją.“