Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 08 25

Studentės verslas - tarptautinė prekyba odine galanterija

ISM IV kurso studentė Justa Kyzelytė „Parkas Outlet” atidarė odinės galanterijos išpraduotuvę JUST IN VOGUE. Prieš metus įkurta bendrovė „JK verslas” turi išskirtines teises Rytų...

ISM IV kurso studentė Justa Kyzelytė „Parkas Outlet” atidarė odinės galanterijos išpraduotuvę JUST IN VOGUE. Prieš metus įkurta bendrovė „JK verslas” turi išskirtines teises Rytų Europoje prekiauti Jungtinėje Karalystėje sukurto naujo prekės ženklo „Ilex” aukščiausios kokybės odine galanterija - vyriškomis ir moteriškomis rankinėmis, piniginėmis, diržais.

Garsiems ir pasaulyje pripažintiems prekių ženklams rankines gaminę britai sukūrė originalų prekės ženklą. Iš Italijoje apdirbtos odos gaminiai siuvami pagal madas diktuojančių europiečių dizainą.

Lietuvoje daryti verslą labai sunku dėl mažos rinkos ir kitų sąlygų, todėl siekėme išskirtinių atstovavimo teisių kompanijai visoje Rytų Europoje. Dar šiemet planuojame atidaryti parduotuves Rusijoje, Sankt Peterbuge, Kazachstane”, - sakė J. Kyzelytė. Į prekybos verslą investuota iki 1 mln. litų. Mėnesio apyvartos siekia apie 30 - 40 tūkst. litų. Vilniuje „Ilex” odine galanterija prekiaujama dviejose parduotuvėse ir vienoje išparduotuvėje.

Išparduotuvių prekybos centre „Parkas Outlet” atidarytame salone prekiaujama ne naujausiais modeliais, tačiau jų kainos iki 50 proc. mažesnės. Piniginės kainuoja apie 80 - 145 litus, moteriškos rankinės - 250 - 450 litų. „Mūsų moterys dažniau renkasi lengvai priderinamas juodas, rudas arba baltas rankines, tuo tarpu pasaulyje šiuo metu labai madingos ryškios spalvos. Malonu, kad Lietuvos pirkėjai išmoko atpažinti kokybę ir supranta, jog „Ilex” rankinių kaina, atsižvelgus į kokybę, yra optimali. Daugiausiai parduodame piniginių ir didelių, talpių moteriškų rankinių”, - sakė bendrovės atstovė Ieva Vanagaitė.

„Parkas Outlet” prekybos centro vadovės Vidos Minkštimienės teigimu, geros kokybės, solidžių, tarptautinių ženklų gaminiai yra tai, ką prekybos centras nori pasiūlyti pirkėjams. „Išparduotuvių centre sėkmingiausiai dirba tie salonai, kurie prekiauja gerais daiktais. Pirkėjai sugeba įvertinti kokybę ir palyginti kainas, kurios pas mus yra nuo 30 iki 70 proc. mažesnės. Tikiu, kad „Just in Vogue” salono prekės stebins kokybe bei kaina ir jam gerai seksis”, - sakė V. Minkštimienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?