2014 11 02 /15:48

Vargas su paskutinės minutės kelione: viešbutis Egipte nespėjo pasirengti lietuvių turistams

Sekmadienį į Egiptą atskridę turistai iš Lietuvos liko nemaloniai nustebinti – viešbučio administracija buvo nepasiruošusi priimti klientus. Kelionės organizatoriai „Plius Travel“ pripažino, kad problema buvo kilus, tačiau paneigė, kad lietuviai turėjo sumokėti papildomus šimtą dolerių už nakvynę.
Lietuviai Šarm el Šeicho viešbutyje
Lietuvos turistai Egipto viešbutyje ne iš karto gavo kambarius. / Sandros B. nuotr.

Sekmadienį į Egiptą atskridę turistai iš Lietuvos liko nemaloniai nustebinti – viešbučio administracija buvo nepasiruošusi priimti klientų. Kelionės organizatoriai „Plius Travel“ pripažino, kad problema buvo kilusi, tačiau paneigė, kad lietuviai turėjo sumokėti papildomus šimtą dolerių už nakvynę.

„Su kelionių agentūra „Plius Travel“ per Beta.lt grupinių akcijų portalą nusipirkę kelionę nuskridome į Šarm el Šeichą. Ten radome neapmokėtus viešbučius. Žmonės įstrigę be vandens ir maisto. Iškviesta policija.

Viešbučio atsakymas – susimokėkite papildomai po 100 dolerių už šią naktį, kad neliktumėte gatvėje“, – tikino skaitytoja Sandra B.

„Plius Travel“: skundai – gerokai perdėti

Sekmadienio pavakarę, apie 15 val. 30 min., pavyko susisiekti su bendrovės „Plius Travel“ vadovu Gediminu Keriu. Jis pabrėžė, kad skaitytojos pranešimas – perdėtas. Jis teigė, kad viešbučio administracija išties nespėjo laiku apgyvendinti klientų, tačiau problema buvo išspręsta.

Bendrovės vadovas kelis kartus pabrėžė, kad visi turistai jau yra apgyvendinti, o jų patogumu rūpinasi kelionės organizatoriai.

„Niekas tikrai nereikalavo sumokėti papildomų šimto dolerių, tai yra klaidinanti informacija. 

Pagal tarptautines taisykles, visi keleiviai kambariuose turėjo būti 14 val., tačiau apgyvendinimas užtruko, tai tiesa. Taip atsitiko todėl, kad tai yra paskutinės minutės pasiūlymo kelionė ir viešbutį mes užsakėme tik vakar vakare. Gal administracija nespėjo pasiruošti“, – svarstė G.Kerys.

Bendrovės vadovas kelis kartus pabrėžė, kad visi turistai jau yra apgyvendinti, o jų patogumu rūpinasi kelionės organizatoriai.

15min.lt jau yra rašę apie vienų „Plius Travel“ klientų neigiamus potyrius Kretoje. Tąkart klientė buvo apgyvendinta ne  žadėtame penkių žvaigždučių viešbutyje, o prastame motelį primenančiame kambaryje. Kelionių organizatorius tuomet teisinosi negalįs atsakyti už nesklandumus, įvykusius dėl viešbučio kaltės.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų