Vienuolikoje Centrinės ir Rytų Europos šalių vykdyto projekto tikslas – paskatinti iš naujo apmąstyti transporto planavimo procesą mažuose ir vidutiniuose miestuose remiantis Vokietijos, Olandijos, Italijos, Švedijos, Danijos ir kitų valstybių patirtimi, perteikti ir pritaikyti gerąją praktiką kitose šalyse.
„Projekto metu buvo vertinama ne tik infrastruktūra, bet ir bendruomenės įsitraukimas, aktyvumas, paskutiniu metu daroma pažanga. Tikiuosi, jog su šiuo miesto dviračiu savivaldybės darbuotojai apvažiuos Kauną ir tęs dviračių takų plėtrą”, – įteikdamas dviratį teigė Lietuvos dviratininkų bendrijos valdybos narys Linas Vainius.
Pasak L.Vainiaus, dviračių naudojimas kelionėms į darbą ar apsipirkti yra įprastas reiškinys daugelyje Vokietijos miestų. Centrinėje ir Rytų Europoje dviračiai dažniau naudojami laisvalaikio pramogoms, o ne susisiekimo reikmėms. Vertinimą atliko „Mobile2020“ projekto nacionalinė darbo grupė pagal projekto veiklose numatytus prioritetius ir vertinimo kriterijus.
Prieš tarybos posėdį naująjį dviratį išbandęs Kauno meras Andrius Kupčinskas priminė, jog strateginiuose miesto planuose numatyta, kad dviračių takų tinklas Kaune sieks 150 kilometrų. „Mūsų tikslas, kad daugelis kauniečių dviračius naudotų ne tik kaip laisvalaikio, bet ir kaip kasdienio susisiekimo transporto priemonę“, – pabrėžė Kauno vadovas.