Kodėl žalinga vaikščioti į sporto salę

Šiuo metu labai populiaru vaikščioti į įvairius sporto klubus, išmokti skirtingų sporto šakų ir apskritai – sportuoti. Tai jau tampa masiniu judėjimu.
Sporto salė
Sporto salė / Grand Baymen, Flickr.com

Manote, kad vaikščioti į sporto salę yra naudinga? O gal tai mitas, kurį bandysime paneigti.

  • Reguliariai vaikščiodami į sporto salę jūs atimate iš savęs laisvą laiką. Tas dvi-tris valandas, kurias skiriate kūno stiprinimui ir gražinimui, galite panaudoti didesnei naudai. Pavyzdžiui, apsilankyti greito maisto restorane ar šėlioti su draugais naktiniame klube.
  • Sportiniai pratimai neleidžia mūsų organizmui kaupti įvairius riebalus. Juk aktyviai sportuojant organizmas mažina riebalų kiekį, o juk gero žmogaus turi būti daug. Sportuojantis žmogus tampa stiprus, sveikas ir lieknas – lieknam būti žalinga.
  • Užsiėmimas sportu vargina. Po kiekvieno užsiėmimo visą kūną skauda, o tai juk nemalonu. Ir nesvarbu, kad skausmas atsiranda dėl raumenų darbo, dėl to, kad raumenų ląstelės auga, naikindamos riebalų ląsteles. Visa tai nėra pagrindinis dalykas – juk skausmas visada žalingas.
  • Jei einate į sporto salę ir prašote profesionalios pagalbos, kenčia jūsų piniginė. Norėdami išvengti piniginės plonėjmo, rūpinkitės patys savimi – geriau pinigus išleiskite malonesniems dalykams, pavyzdžiui, bandelei su riebiu kremu.
  • Vienas iš negatyvių sportavimo faktorių – tai mokėjimas už paslaugas. Tai iš tiesų dideli pinigai. O kam juos leisti savo kūnui ir grožiui?
  • Sportuodamas žmogus tampa stipresnis ir ištvermingesnis. Tuomet reikia visiems padėti ir pagelbėti bet kokioje situacijoje. Be to, prie tokio žmogaus baisu prieiti naktį gatvėje ir iš jo atimti mobilųjį telefoną.

Ar sportas iš tiesų taip žalingai veikia? Spręskite jūs patys.

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis