Grožio paslaptys

Laimingi tie, kuriuos gamta apdovanojo idealiais veido bruožais ir figūros proporcijomis. Tačiau tokių mažuma. Vis dėlto, negalima sakyti, kad todėl pasaulyje mažai gražių žmonių. Visko galima pasiekti savo pastangomis ir atkaklumu.
Natūralus grožis taip pat reikalauja laiko
Natūralus grožis taip pat reikalauja laiko / Cis Verfalllie, Flickr.com
  • Pagrindinė taisyklė: kosmetinėje gydomosios ir dekoratyvinės kosmetikos santykis turi būti 70/30. Taip, kiekvieną defektą galima užmaskuoti dekoratyvinėmis priemonėmis, tačiau ar tai išties taip svarbu, jei jūs nesate aktorė?
  • Mityba. Ji veikia ne tik figūrą, bet ir bendrą organizmo būklę: odą, nagus ir plaukus. Jokių kraštutinumų – „salota ir oras“ principas netinka lygiai taip pat, kaip ir „tai, kas liko šaldytuve, sumaišyti su majonezu“. Geriausi merginų draugai šiuo klausimu – garpuodis, grilis ir natūralūs prieskoniai.
  • Fizinis aktyvumas. Tai viena sudėtingiausių priemonių – ne visi sugeba prisiversti sportuoti. Bent jau vaikščiokite pėstute, apsilankykite baseine, važinėkite dviračiu. Sportuokite tai, ką sportavote vaikystėje – raumenys puikiai atsimins judesius ir greitai prisitaikys prie gerai žinomos sporto rūšies.
  • Ignoruoti kūno puoselėjimo procedūras. Taip, salone maloniau, greičiau ir efektyviau. Tačiau dėl to, kad negalite ten apsilankyti, nereiškia, kad negalima tuo pasirūpinti namuose. Tereikia tik pasirinkti norimus ingredientus ir pasilepinti savo gamybos priemonėms.
  • Stabilumas kosmetikoje netinka. Stabilumas nėra blogai, tačiau jis netinka kalbant apie kosmetines priemones: tai, kas tinka vasarą, dažniausiai netinka žiemą. Pasirūpinkite tinkama savo odos priežiūra ir apsauga.
  • Konsultuokitės su savo kosmetologu. Užduokite rūpimus klausimus, nesigėdinkite skambinti ir konsultuotis, pirkdami kremą ar veido kaukę. Apsilankykite organizuojamuose odos priežiūros kursuose ar seminaruose – ten sužinosite įvairių gudrybių.
  • Natūralūs aliejai. Juos galite naudoti labai plačiai – nuo aromaterapijos iki trūkumų kosmetinės korekcijos. 
  • Paveldimumas. Labai lengva skųstis, kad paveldėjote figūros ar kitus fizinius trūkumus. Tačiau ieškokite tik gerų pusių: gražūs plaukai, didelės akys, putlios lūpos.
  • Asmeninė dekoratyvinė kosmetika. Vieną sezoną madinga viena spalva, kitą – priešingas atspalvis. Madas reikia žinoti, tačiau svarbiau žinoti, kas tinka tik jums vienai – kokie atspalviai ir štrichai. Eksperimentuoti galite visuomet, tačiau žinokite ir tai, kas jums tinka nepaisant mados.
  • Atsargumas. Gerai, jei žinote patikrintų močiutės grožio paslapčių. Tačiau ir tuo atveju būkite itin atsargios rinkdamosios ingredientus. Susižinokite, kur auginta, kur skinta, koks galiojimo laikas ir pan. Kai kuriais atvejais geriau rinktis ištestuotą produkciją nei neaišku kokiomis priemonėmis pagamintą natūralią.
  • Grožio prioritetai. Įsivaizduokite, kad turite tik 15 minučių grožiui. Ką darysite visų pirma? Šie prioritetai yra individualūs. Visuomet žinokite, kokius privalumus reikia paryškinti.
  • Materialinės išlaidos grožiui. Tokias išlaidas taip pat reikia planuoti ir jokiais būdais nenugrūsti į biudžeto paskutinę eilutę. Yra grožio procedūrų, kurias privalo atlikti kiekviena moteris: susitvarkyti antakius, rankas, apsikirpti, pasirūpinti savo veidu ir kūnu. Ir šios išlaidos negali būti skiriamos stichiškai.
  • Pergalės skonis. Šiuo atveju netinka principai „man dieta nepadės“, „šios priemonės man netinka“ ir pan. Kaip ir kiekvieną svarbų darbą, pradėkite rūpintis grožiu nuo sąrašo. Ir po pirmosios sėkmės suprasite, kad pergalės galima pasiekti.
  • Šypsena... akyse. Bet kokie patarimai neturi prasmės, jei veide neatsispindi šypsena. Net ir holivudiška baltų dantų eilė nepadės, jei akyse nekibirkščiuos ugnelės. Jūs turite parodyti savo grožį žvilgsniu – pritrenkti ir valdyti jus supantį pasaulį.
 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis