Odos detoksikacija: 5 žingsniai

Valant organizmą įvairiomis dietomis ar iškrovos dienomis, nepamirškite ir apie odos detoksikaciją. Siūlome išbandyti 5 žingsnių odos detoksikacijos programą.
Odai taip pat reikia detoksikacijos
Odai taip pat reikia detoksikacijos / Martina Rathgens, Flickr.com

1 žingsnis. Prausiklis

Būtina švarios odos sąlyga – prausimas du kartus per dieną (ryte ir vakare) su švelniomis, nedirginančiomis prausimosi priemonėmis. Jei oda jautri, rinkitės priemones su glicerinu, jei riebi – su salicilo arba glikolio rūgštimi.

2 žingsnis. Tonikas

Kad valymas būtų efektyvesnis, rekomenduojama odos priežiūroje naudotis toniku su rūgštimis. Jautriai odai tiks produktai su migdolų rūgštimi, o riebesnei odai reikėtų rinktis toniką su 2 proc. salicilo rūgštimi.

3 žingsnis. Šveitiklis

Odą reikia valyti ne tik nuo nešvarumų, riebalų ar makiažo likučių, bet ir nuo negyvų ląstelių. Tai padaryti padės odos šveitimas. Šveitimo priemonių pasirinkimas labai gausus – įvairūs šepetėliai, kempinėlės, specialios servetėlės su šveičiamosiomis dalelėmis ir pan. padės greitai ir efektyviai atlikti odos šveitimą.

4 žingsnis. Kaukės

Gilesnę odos detoksikaciją padės atlikti įvairios kaukės su moliu arba aktyviąja anglimi. Šie ingredientai veikia kaip magnetas, sutraukia į save visus nešvarumus ir toksinus.

5 žingsnis. Mikrodermabrazija

Pašalinti odos nelygumus ir patamsėjimus padės mikrodermabrazija. Šią procedūrą galima atlikti grožio salone arba namie. Naminis variantas – stiprus šveitiklis su kristalais. Tarp mikrodermabrazijos procedūrų reikia daryti kelių dienų pertraukas, kad pernelyg nenuvargintumėte ir nepažeistumėte odos.

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis