Kaip dažnai vyrai turėtų ejakuliuoti, kad sumažintų vėžio riziką?

Remiantis tyrimais, vyrai, norintys sumažinti riziką susirgti vėžiu, turėtų dažniau masturbuotis ir mylėtis, rašo „Daily Mail“.
Masturbacija
Masturbacija / Shutterstock nuotr.

Apžvalgoje, anksčiau šią vasarą paskelbtoje žurnale „Clinical Genitourinary Cancer“, buvo nagrinėjama 11 tyrimų, kuriuose dalyvavo beveik 150 000 dalyvių. Tyrimai atlikti 1990–2023 m.

Visi į apžvalgą įtraukti tyrimai kalbėjo apie galimą ryšį tarp ejakuliacijos ir prostatos vėžio.

Vienas iš perspektyviausių tyrimų, minimų žurnale, atliktas Harvardo medicinos mokykloje. Tyrime dalyvių daugumą sudarė baltaodžiai sveikatos priežiūros specialistai nuo 46 iki 81 metų amžiaus.

Vyrų buvo paklausta, kiek kartų per mėnesį jie ejakuliavo, kai jiems buvo 20–30 bei 40–50 metų. Atsižvelgta ir į tai, kokiu dažnumu jie ejakuliavo pastaruoju metu.

Komanda nustatė, kad vyrai, kurie orgazmą pasiekdavo 21 ar daugiau kartų per mėnesį, turėjo 31 proc. mažesnę riziką susirgti prostatos vėžiu nei tie, kurie tai darydavo tik 4–7 kartus per mėnesį.

Vis dar neaišku, kaip masturbacija gali sumažinti prostatos vėžio riziką, tačiau ekspertai mano, kad tai gali būti dėl padidėjusio kraujo tekėjimo į prostatą.

Prostata, esanti tarp varpos pagrindo ir tiesiosios žarnos, gamina skystį, kuris susimaišo su sperma, kad padėtų jai keliauti ir išgyventi.

Papildomas kraujo tekėjimas dėl masturbacijos gali tiekti gyvybiškai svarbų deguonį ir maistines medžiagas, kurios padeda pašalinti su vėžiu susijusias atliekas. Be to, ejakuliacija gali padėti pašalinti kenksmingus kancerogenus, kurie gali kauptis spermoje.

Prostatos vėžys pradinėse stadijose paprastai nesukelia jokių simptomų. Vėliau jie dažnai apima šlapinimosi sutrikimus, šlapimo pūslės ir žarnyno kontrolės praradimą, skausmingą ejakuliaciją ir erekcijos sutrikimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis