10 Giorgio Armani taisyklių, kaip senti... be pilvo

Italų elegancijos karalius Giorgio Armani netrukus skaičiuos 82-uosius savo gyvenimo metus. Mados savaičių metu kaskart išbėgęs ant scenos dizaineris žavi svečius ir žurnalistus grakščia figūra, sveiku įdegiu, bet labiausiai – nepriekaištingu pilvo presu.
Georgio Armani
Georgio Armani / „Armani Casa“ nuotr.
Temos: 2 Mada Senatvė

Kaip jam pavyksta išsaugoti puikią formą? Ir kaip tokio amžiaus sulaukus išvengti dažnai vyrus kankinančio „pilvuko“ galima sužinoti, perskaičius jo minčių rinktinę – neseniai Italijoje pasirodžiusią knygą „Kretinai niekada nebus elegantiški“.

Štai 10 gyvenimo būdo taisyklių, užtikrinančių amžinąją G.Armani jaunystę:

1. Kas rytą nuo 7–9 valandos – mankšta

„Kartą savo karjeros viršūnėje žvilgtelėjau į veidrodį ir ten pamačiau pernelyg suapvalėjusio veido vyriškį. Tai atsitiko prieš kokį trisdešimt metų“, – knygoje „Kretinai niekada nebus elegantiški“ teigia italų elegancijos karalius. Nuo tos dienos G.Armani namuose Milano centre įrengtas treniruoklių kambarys, kuriame dizaineris praleidžia kas rytą dvi valandas.

2. Daug dirbti

Į devintą dešimtį įžengęs stilistas atsisakė daug malonumų dėl vienintelio – malonaus darbo. Iki šiol išsaugojęs savo vardo mados namus, nepardavęs akcijų biržoms, kūrėjas dirba pats. Jis neturi įpėdinių, tačiau visas mados savaitės problemas sprendžia tik jis.

Mados savaitės vyksta keturiskart per metus, joms organizuoti dizaineris nesamdo režisierių ir scenaristų, tik techninį personalą. Jis diktuoja salės apšvietimą, muziką, režisūrą, pats kviečia svečius. Garsios Holivudo žvaigždės ir Italijos aktorės bei roko ir sporto pasaulio garsenybės negali atsistebėti kūrėjo energija ir gyvybingumu. G.Armani teigia, kad būtent kasdieninė tikslinga veikla neleidžia jam pasenti.

Giorgio Armani su modeliais
Giorgio Armani su modeliais

3. Dirbti jaunų žmonių kolektyve

Knygoje dizaineris prisipažįsta, kad senatvė jį gąsdina. Jis norėtų sustabdyti laiką. Šiandien G.Armani – vienas solidžiausio amžiaus Italijos kūrėjų. Nors aukščiausiame pasaulio kalne Burj Khalifa Dubajuje viešbučio „Armani Hotel“ atidarymo dieną dizaineris pasakė: „Dabar jau galiu numirti“, tačiau Anapilin jis dar nesiruošia.

Vienintelis dalykas, kuris stilistą įkvepia eiti pirmyn – tai jaunimas. Būtent todėl dauguma jo darbuotojų – trisdešimtmečiai ir jaunesni. „Man patinka jaunas kolektyvas, – sako Milano kūrėjas. – Nors kartais mane siutina jaunimo nesugebėjimas spręsti problemas.“

4. Nekilnojamasis turtas – nedideli, bet erdvūs namai įvairiose pasaulio valstybėse

Kūrėjo nuosavybė – namai Milane, Sicilijoje, gimtojoje Pjecenzoje. Tačiau mėgstamiausia poilsio vieta – šalia Sicilijos esančioje Pantelerijos saloje. Ten dizaineris praleidžia laiką tarp mados savaičių turiningai ilsėdamasis.

Pantelerijos saloje esančiuose namuose viešbučio principu jis įkūrė atskiras erdves su mini sodeliais kiekvienam svečiui. Į namus ant salos skardžio galima pakliūti tik atplaukus į salą jachta ir pakilus į kalną liftu. Pantelerijos gyventojai dievina dizainerį: G.Armani savo lėšomis sutvarkė salos gatves, restauravo labiausiai nuo laiko nukentėjusius baltus plūkto molio namus – damuso. Kūrėjas savo namuose mėgsta japonišku minimalizmu dvelkiantį „Armani Casa“ stilių.

5. Jokių triukšmingų vietų, kompanijų, minios

Giorgio Armani niekada nepamatysite klubuose, restoranuose, linksmose fiestose. Jis – vienišius, kuris labiausiai mėgsta bendravimą tete-a-tete. Dažnai savo interviu jis šneka apie vienatvę. Savo paties mados namų surengtose šventėse jis dalyvauja tik tol, kol pasisveikina su svečiais. Intymi jo draugystė su mados namų bendraturčiu Sergio Galeotti pasibaigė prieš trisdešimt metų. Jauną vyrą ištiko infarktas. Po šio įvykio tiek visą kasdienybę, tiek atostogas kūrėjas paskyrė darbui.

6. Sava erdvė

Darbo vietoje Milano Bergognonės gatvės pastate, kurio interjerą sukūrė garsus japonų architektas Tadao Ando, dizaineris turi savo erdvę, kurioje praleidžia nemažai laiko visiškai vienas medituodamas ir piešdamas eskizus.

Tai – savotiškas bendravimas su pačiu savimi, kuris labiausiai atpalaiduoja. Vasarą kūrėjas piešia ant balto lapo juodu parkeriu, žiemą – ant juodo lapo – baltu pieštuku.Tokiu būdu išsivaduoja iš darbo dieną susikaupusio streso, dėl kurio ir kaupiasi antsvoris.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Dizaineris Giorgio Armani
AFP/„Scanpix“ nuotr./Dizaineris Giorgio Armani

7. Griežta maisto kokybė ir laikas

Kūrėjas valgo kasdien tuo pačiu laiku. Pietų metu jis renkasi spagečių lėkštę, nes tai sveikiausias ir skaniausias, pasak G. Armani, patiekalas. Knygoje „Kretinai niekada nebus elegantiški“ dizaineris teigia: „Spagečiai su pomidorais – atrodytų, paprastas patiekalas, tačiau man svarbu, kad pomidorai būtų aukščiausios kokybės, kvapnūs.“

8. Piacenzos „tortellini“ su „ricotta“ ir špinatais, sviestas ir parmezano sūris – taip, bet ne kasdien

Be skrandžio nuodėmių, pasak garsaus mados kūrėjo, neišgyvena niekas. Tipinis Piacenzos patiekalas – „tortellini“ su „ricotta“ ir špinatais kartais atsiduria ir ant kūrėjo stalo. Tačiau malonumus italas leidžia sau ne kasdien.

9. Vyno taurė – kasdien, bet tik vakarienei

Dizaineris laužo italų taisyklę pietaujant išgerti vyno taurę. Jis geros kokybės vyno nevengia, bet tik vakarieniaudamas.

„Giorgio Armani“/Peter Lindbergh nuotr./Giorgio Armani ir „New Normal“ kolekcijos reklaminė nuotrauka
„Giorgio Armani“/Peter Lindbergh nuotr./Giorgio Armani ir „New Normal“ kolekcijos reklaminė nuotrauka

10. Emocijos ir įkvėpimas keliaujant

Daugybę kartų savo interviu G.Armani mini oro uostus. Jis daug keliauja. Palaikyti jaunatvišką išvaizdą ir gerą fizinę formą dizaineriui padeda darbo kelionės.

Oro uostai – tai ta vienintelė vieta, kurioje jis toleruoja minią, nes keliaujantys žmonės jį įkvepia, jaudina jo fantaziją. Pasak dizainerio, būtent oro uostuose kyla pačios geriausios kolekcijų idėjos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis