Viena garsi džinsų įmonė gegužės 13–14 d. Milane surengė šou, kuris sudomino ir įkvėpė atnaujinti garderobą.
Pirmiausia suintrigavo užrašas kvietime: „Į vakarėlį prašome atsinešti senesnius arba visai naujus jūsų džinsus. Mes papasakosime pasauliui apie jus.“
Į smagų aperityvą, surengtą kaitrią ir saulėtą sekmadienio popietę pačioje Milano širdyje – Corso Venezia 8 numeriu pažymėtame butike – pasilinksminti atvyko Milano grietinėlė. Originaliais apdarais stebino jaunimas ir garsios tinklaraštininkės. Čia galima buvo prisigaudyti puikių idėjų ateinančiai vasarai. Reikia pabrėžti, kad užkietėję džinsų vilkėtojai šįkart džinsus ne tik vilkėjo, bet ir atsigabeno maišeliuose bei rankinėse.
Italijos spaudos žmonės – garsių Italijos žurnalų redaktorės ir žurnalistės, elegantiškų drabužių gerbėjos ir butikų savininkės netruko pranešti, kad niekada nebuvo didelės džinsų gerbėjos. Į vakarėlį jos atvyko tik vedamos smalsumo: kas gi čia bus? Kaip apie mus, jūs, džinsų „Roy Rogers“ kūrėjai, papasakosite pasauliui?
Tačiau skeptikės liko nugalėtos. Naujai pateikta džinsų idėja subūrė gausią minią mados prospekte Corso Venezia.
Mados namų „Roy Rogers“ butikas yra apsuptas Italijos garsenybėms priklausančių vardinių parduotuvių. Šalia esančiame „D&G“ dizainerių Domenico Dolce ir Stefano Gabbana įkurtame „MartiniBar“ aperityvo bare ir restorane savaitgaliais netrūksta lankytojų. Dažnai čia galima pamatyti ir pačius dizainerius. Šią vietą dievina Holivudo garsenybės ir vietos televizijos atstovai. Beveik kas savaitgalį mados kūrėjai suburia fotoparodai ar mados renginiui skirtam aperityvui savo ištikimiausius klientus ir spaudą.
Dar už kelių žingsnių – prabangus „Prada“ butikas, kurio vitrinos maloniai stebina praeivius ne tik originalumu, bet ir kainomis. „Prada“ iššūkiams kartais pasipriešina anarchistė britė Vivienne Westwood. Šalia įsikūręs prabangių Toskanos rankinių gamintojo „Braccialini“ nedidelis, bet patrauklus mados namų butikas, kurio duris varsto italės – prisiekusios „Braccialini“ ženklo gerbėjos.
Tačiau praėjusį savaitgalį juodi „Mercedes“ automobiliai būriavosi prie „Roy Rogers“ butiko vitrinos. Mados namų dizaineriai kiekvienam su pakvietimu atvykusiam svečiui skyrė ypatingą dėmesį. Tai reiškė, kad kiekvienas svečias ne tik buvo pavaišintas prosecco taure ir vieno kąsnio užkandėlėmis. Jaunas ir solidaus amžiaus svečias ar viešnia, atsinešę gerokai padėvėtą švarkelį ir džinsus, šortus arba marškinius ir netgi maudymosi kostiumėlį iš šįmet ypač madingo džinsų audinio, iš vakarėlio išvyko pakilios nuotaikos.
„Tegyvuoja gyvenimas“, „Mes jus mylime“, „Grožis išgelbės pasaulį“ ir daugybę kitų įrašų ant džinso audinio italų ir anglų kalbomis „Roy Rogers“ dizaineriai užrašė teptuku.
Intymumo ir originalumo kiekvienam džinso drabužiui suteikė išskirtinis svečio įrašas, užrašytas baltais anilino dažais. Profesionalaus dizainerio stambus arba visai smulkutis teptukas mėlyname audinyje palieka grakštų romantišką potėpį. Visi buvome garantuoti, kad šie užrašai gali nebijoti skalbimo ar kito terminio apdorojimo. Mados namų spalvotyros ekspertai paaiškino, jog dažai nenusiplauna. Na, o lemtingą sakinį buvo galima pasirinkti patiems pagal nuotaiką.
Įkvėpimas ir puikios emocijos – tai ir yra jaunatviškų mados namų „Roy Rogers“ šūkis, kurį išreiškė džinsų drabužis kaitrų Milano savaitgalį. Mados bendrovė pasiūlė ne tik puikų būdą atnaujinti įkyrėjusį garderobą, bet ir galimybę fantazuoti bei pataupyti.
Užuot investavus į naują garderobą, pasirodo, galima originaliai atnaujinti vintažinį.