Sekmadienį „Lietuvos ryto“ komandos ir Kobe Bryanto gerbėjai rinkosi į „City Sport“ parduotuvę, Vilniaus „Akropolyje“, kur krepšininkai Simas Jasaitis ir Martynas Gecevičius pristatė NBA žvaigždės vardinius batelius.
Krepšininkai ne tik pasirašinėjo ir fotografavosi su krepšinio fanais, bet ir papasakojo, kodėl Kobe Bryanto vardu pavadintos „Nike Zoom“ serijos naujausius batelius, dizainu primenančius gyvatę juodąją mambą, pasirinko ir pats S.Jasaitis.
Pasak „Lietuvos ryto“ gynėjo, „Nike“ dizaineriams, jau šešerius metus bendradarbiaujantiems su Los Andželo „Lakers“ atakuojančiu gynėju K.Bryantu, pavyko sukurti ne tik iš tiesų išskirtinį dizainą, bet ir pasiekti ypatingą šio modelio batelių lengvumą bei manevravimo patogumą.
S.Jasaitis „Nike Zoom Kobe“ serijos batelius renkasi nuo pat pirmosios žemaaulės jų versijos ir jį kaskart nustebina jų tobulėjimas. Apsilankiusieji renginyje turėjo galimybę apžiūrėti šios serijos modelius, kurių pirmasis rinkai pristatytas 2006 m., kai K.Bryantas pasiekė aukščiausius sezono rezultatus asmeninėje karjeroje – 35,4 taško, 5,3 atkovoto kamuolio ir 4,5 rezultatyvaus perdavimo.
Renginyje gausaus būrio jaunuolių sulaukę „Lietuvos ryto“ krepšininkai batelių pora su komandos autografais nusprendė paskatinti mergaitę, besimokančią krepšinio mokykloje. „Jei kada pritrūktum motyvacijos sportuoti, tegu šie bateliai su mūsų visų parašais tau ją gražina“, – sakė S.Jasaitis, būsimai krepšininkei įteikdamas vertingą dovaną.