Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 31

Motociklų ištvermės ralis Pabradėje (nuotraukos)

Šeštadienį Pabradės apylinkėse nuo pat ryto iki vakaro miškuose galima buvo išgirsti ne paukščių čiulbėjimą, o motociklų variklių garsą...
/ Įkrauk reporterio nuotrauka
Temos: 1 Motociklas
Šeštadienį Pabradės apylinkėse nuo pat ryto iki vakaro miškuose galima buvo išgirsti ne paukščių čiulbėjimą, o motociklų variklių garsą. Tai jau buvo vienuoliktas enduro ralis. „Pabradė 2011“ Švenčionių raj. savivaldybės mero Vytauto Vigelio taurei laimėti. Mažalotės kaime prie starto linijos išsirikiavo 140 dalyvių iš keturių šalių.

Motociklai buvo suskirstyti į keturias klases : „ATV utiliti“, „ATV sport“ ( keturračiai ) „Soft ir Hard enduro“. Komanda, kurią sudarė du motociklai, turėjo įveikti 2 specialius greičio ruožus ir surasti miškuose 14 punktų. Nugalėtojas buvo tas, kas greičiausiai įveikė specialius greičio ruožus ir surado visus reikiamus punktus. Pirmieji 10 ryto startavo sunkieji (soft) enduro motociklai, jie greičio ruožus, vienas kuris buvo karinio poligono smėlyne, o kitas išdžiuvusiame tvenkinyje, turėjo įveikti po vieną kartą. Po jų buvo hard enduro, vėliausiai išvažiavo iš starto keturračiai.

Suradus pirmąjį punktą, kuris buvo nurodytas navigacijoje, reikėjo važiuoti įveikti pirmus du greičio ruožus, kurie pradžioje nebuvo sunkūs, kol iki jų neatvažiavo sunkieji keturračiai motociklai. Po greičio ruožų dalyviams reikėjo įveikti orientacinį maršrutą. Netrūko orientaciniame maršrute ir sunkumų. Reikėjo įveikti upelius, pelkes, gamtos sukurtus, bet žmogaus patobulintus ruožus. Žiūrint į didelę, bet pravažiuojamą balą, dalyviai nežinojo, kas joje slepiasi, pridėta akmenų, rąstų arba specialiai padidintas gylis.

Prie kiekvieno punkto turėjo būti nufotografuotas vieno iš ekipažo šalmas kaip įrodymas, kad reikiamas punktas buvo surastas. Privažiavus ties 5 punktu pirmuosius dalyvius pasitiko upelis, kurį įveikti padėjo specialiai padarytas tiltas, deja, tik pirmieji juo pasinaudojo, likusiems teko kirsti upeli tiesiog į jį įvažiavus. Prie įdomesnių kliūčių buvo nemažai žiūrovų, kurie padėdavo dalyviams įveikti kliūtis arba ištempti motociklą iš klampios pelkės. Sunkiau sekėsi tiems, kurie į priekį praleido keturračių ekipažus, po jų paprastas kelias virsdavo pragarišku ir sunkiai įveikiamu keliu.

Keturračių ir hard enduro klasių motociklai turėjo po vieną specialų ruožą. Hard enduro turėjo pakilti į statų kalną, kuriame buvo sudėti rąstai, o keturračiai galėjo įveikti tokį ruožą, kurio, be specialios įrangos (gervės), įveikti buvo neįmanoma. Įveikus specialų ruožą, komanda gaudavo 120 sekundžių į savo sąskaita. Surinkus visus reikiamus punktus reikėjo sportininkams grįžti ir po antrą kartą įveikti jau pradžioje buvusius greičio ruožus – karinio poligono smėlėtus laukus ir išdžiuvusią pelkę.

Ant prizininkų pakilos stojo šios komandos: ATV Utiliti 1. „Renegate team“ (Vilnius/Prienai) 2. „Greiti“ (Vilnius/Švenčionėliai) 3. „Mama mia“ (Vilnius) ATV Sport 1. „Rally laukt negali“ (Jonava) 2. „Biržai ATV“ (Biržai) 3. „Murziai“ (Kaunas) Hard Enduro 1. „Drakonai racing team“ (Biržai/Vilnius) 2. „DU“ (Kėdainiai/Kaunas) 3. „Drakonai“ (Vilnius) Soft Enduro 1. „Biržai“ (Biržai) 2. „Kilk Žaibu“ (Vilnius) 3. „Geto“ (Panevėžys)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais