Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

A.Butkevičius paragino Kiniją greičiau spręsti, ar įsileisti lietuvišką jautieną

Premjeras Algirdas Butkevičius paragino Kinijos institucijas greičiau imtis Lietuvos jautienos produkcijos vertinimo, kuris galėtų atverti kelią eksportui. Šį raginimą A.Butkevičius šeštadienį išsakė Kinijos premjeru Li Keqiangui, su kuriuo susitiko Rygoje vykusiame Kinijos ir Vidurio bei Rytų Europos vyriausybių vadovų susitikime.
Jautienos kepsnys
Jautienos kepsnys / „Fotolia“ nuotr.

„Premjeras paragino Kiniją kuo greičiau atsiųsti jautienos produkcijos vertintojus“, – BNS sakė A.Butkevičiaus atstovas Mindaugas Janulionis.

Kinijos akreditavimo ir sertifikavimo administracija rugpjūtį suteikė teisę Lietuvos pienininkams eksportuoti savo produkciją į šią valstybę.

Anot Vyriausybės spaudos tarnybos, pernai Lietuvos bendrovės pasiekė 16 proc. eksporto į Kiniją augimą, o per pastaruosius penkerius metus Lietuvos eksportas į Kiniją išaugo keturis kartus.

„Tolimesnė Lietuvos žemės ūkio produkcijos eksporto plėtra į Kiniją yra viena pagrindinių užduočių artimiausioje perspektyvoje“, – Vyriausybės pranešime cituojamas A.Butkevičius.

Anot jo, Lietuva taip pat siekia didinti krovinių gabenimo skaičių tarp reikšmingiausių logistikos taškų tiek Europoje, tiek ir Azijoje. Ministro pirmininko teigimu, tam gali pasitarnauti puikiai išvystyta Lietuvos susisiekimo infrastruktūra: intermodaliniai terminalai, konteineriniai traukiniai ir neužšąlantis Klaipėdos uostas.

Rygoje šeštadienį, be kita, pasirašytas Lietuvos Susisiekimo ministerijos ir Kinijos nacionalinės plėtros ir reformų komisijos susitarimo memorandumas dėl bendradarbiavimo uostų pramoninių parkų plėtros srityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos