Augalinių mėsos pakaitalų rinka iki 2030 metų padidės iki 100 mlrd. JAV dolerių – prognozė

Pasaulio augalinių mėsos pakaitalų rinka iki 2030 metų padidės nuo 19 mlrd. JAV dolerių 2018 metais iki 100 mlrd. JAV dolerių, prognozuoja rinkos tyrimų bendrovė CFRA.
JAV doleris
JAV doleris / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tuo tarpu vien JAV augalinių mėsos pakaitalų rinką analitikai 2019 metų spalį buvo įvertinę tik 2,4 mlrd. JAV dolerių, rašo agentūra „MarketWatch“.

Augaliniai mėsos pakaitalai iš pradžių buvo siejami visų pirma su sveika gyvensena.

Dabar vartotojai persvarsto savo požiūrį į baltymus ir įtraukia juos į savo pusryčius bei vis dažniau renkasi baltymų turinčius užkandžius, teigia JAV maisto milžinės „Tyson Foods“ vartotojų paklausos tyrimų skyriaus vadovė Risa Schwartz.

Mėsos pakaitalų vis dažniau atsiranda ir vaikų lėkštėse. Pavyzdžiui, „Tyson Foods“ padalinys „Raised&Rooted“ tokiems vartotojams siūlo iš augalinių mėsos pakaitalų pagamintus kepsnelius.

Lapkritį „Raised&Rooted“ produktais buvo prekiaujama 7 tūkst. JAV parduotuvių.

Vis didesnio populiarumo sulaukia ir mėsos pakaitalų gamintoja „Beyond Meat“, kuri daug dėmesio skiria savo produktų skoniui.

„Tobulėjant technologijoms, dabar žmonės, valgydami mėsainį su augaliniu jautienos pakaitalu, nejaučia jokio skirtumo nuo mėsainio su tikra jautiena“, – pažymėjo tyrimų bendrovės „Kalinowski Equity Research” vadovas Markas Kalinowski.

Kai kurie greito maisto restoranų tinklai neatsilieka nuo bendros tendencijos ir į savo valgiaraščius įtraukia patiekalus su augaliniais mėsos pakaitalais. „Beyond Meat“, pavyzdžiui, bendradarbiauja su tokiais tinklais kaip KFC, „Tim Hortons“, „Subway“ ir „Dunking Brands“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis