Dėl kiaulių maro protrūkio Kinijoje pasaulyje gali pabrangti mėsa, įspėja „Tyson Foods“

Kinijai dėl afrikinio kiaulių maro (AKM) protrūkio paskerdus dešimtis milijonų kiaulių, pasaulyje gali pakilti mėsos kainos, įspėjo JAV maisto produktų gamybos milžinės „Tyson Foods“ vadovas Noelis White‘as (Noelis Vaitas)„Tyson“ prognozuoja, jog mėsos kainos vartotojams artimiausiais mėnesiais pakils, ir taip pat tikisi didesnio pelno iš kiaulienos, jautienos ir vištienos produktų gamybos, rašo agentūra „Dow Jones“.
Kiauliena
Kiauliena / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pasak N.White‘o, galimos pernykščio AKM protrūkio pasekmės neturi precedento ir tuo metu, kai pasaulyje didėja baltymų vartojimas, mėsos pasiūla pasaulio rinkoje dėl šių padarinių gali sumažėti 5 procentais.

„Kol bus vėl pasiektas normalus balansas, praeis nemažai metų“, – pareiškė N.White‘as analitikams per telekonferenciją, kuri buvo surengta po to, kai „Tyson“ paskelbė antrojo finansinių metų ketvirčio veiklos rezultatus.

Pasiūlos pasaulio mėsos rinkoje sumažėjimas gali būti naudingas „Tyson“, pažymėjo bendrovės vadovas.

Jis mano, jog artimiausiais mėnesiais taip pat pakils jautienos ir vištienos kainos, o tai greičiausiai bus palanku mėsos perdirbimo segmentui, kuriam tenka apie 80 proc. visų „Tyson“ įplaukų.

Kiek anksčiau „Tyson“ pranešė, kad jos įplaukos antrąjį finansinių metų ketvirtį padidėjo 7 proc. – nuo 9,77 mlrd. JAV dolerių metais anksčiau iki 10,44 mlrd. JAV dolerių.

Pelnas pakilo nuo 315 mln. JAV dolerių, arba 0,85 JAV dolerio akcijai, iki 426 mln. JAV dolerių, arba 1,17 JAV dolerio akcijai.

Tačiau pakoreguotas pelnas akcijai smuko 6 proc. iki 1,2 JAV dolerio.

Agentūros „FactSet“ apklausti analitikai prognozavo, jog bendrovės ketvirčio įplaukos sudarys vidutiniškai 10,28 mlrd. JAV dolerių, o pakoreguotas pelnas akcijai – 1,14 JAV dolerio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų