„Maxima LT“ EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją) Lietuvoje pernai augo 16 proc. iki 207,7 mln. eurų (2022 metais – 174,7 mln. eurų), penktadienį pranešė bendrovė.
„Peržengėme 2 mlrd. eurų apyvartos ribą, išlaikėme tvirtą rinkos lyderystę su didesne nei 30 proc. rinkos dalimi. Rezultatams įtakos turėjo infliacijos lėtėjimas, kuris buvo ypač jaučiamas antrąjį metų pusmetį, taip pat elektros kainų stabilizavimasis“, – pranešime teigė „Maxima LT“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.
Anot jos, 2023 metais „Maxima“ Lietuvoje atnaujino 44 parduotuves. Dabar suvienodintus formatus atitinka 181 parduotuvė – daugiau nei 70 proc. tinklo parduotuvių šalyje.
„Toliau tęsėme parduotuvių atnaujinimą – savo tinkle jau turime virš 70 proc. suvienodinto formato parduotuvių. Praėjusiais metais taip pat pradėjome naujojo logistikos centro statybas – į jį per 2023 metus investavome 35 mln. eurų, visa investicija sieks 70 mln. eurų“, – teigė J. Bivainytė.
„Šiemet pradės veikti naujas mūsų temperatūrinis sandėlis. Iš viso į jį investuosime 70 mln. eurų, jo plotas sieks 46 tūkst. kvadratinių metrų“, – pridūrė ji.
2023 metais „Maxima LT“ į valstybės biudžetą sumokėjo 209,6 mln. eurų Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) ir „Sodros“ renkamų mokesčių – 10 proc. daugiau nei 2022 metais.