Pienininkai praranda Lietuvos parduotuvių lentynas

Po Rusijos embargo paaštrėjo Europos pienininkų tarpusavio konkurencija ir mūsiškiams tenka pasispausti net namų rinkoje – vis daugiau Lietuvoje parduodamų produktų ne pagaminti vietoje, bet atvežti iš kitų šalių – kol mūsiškiai mėgina prasibrauti į kitų šalių rinkas, kolegos iš Europos Sąjungos (ES) skverbiasi pas mus.
Pieno produktai
Asociatyvinė nuotr. Pieno produktai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Asociacijos „Pieno centras“ duomenimis, per penkerius metus importiniai pieno produktai rinkos dalį padidino nuo 9 iki 22 proc., pirmadienį informuoja „Verslo žinios“.

„Europiečiai, stambūs gamintojai, šiandien į mūsų rinką eina paprasčiausiu keliu – taikydami mažas kainas. Į rinkodarą jie neinvestuoja“, – aiškina „Pieno centro“ direktorius Egidijus Simonis, pasak kurio, į Lietuvą veržiasi lenkai ir didžiausi Europos gamintojai, tokie kaip „Danon“, „Valio“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis