Pieno supirkimo kainos padidėjo

Pieno supirkimo kainos stabilizavosi, spalio mėnesį vidutinė natūralaus pieno supirkimo kaina padidėjo per 7 proc. Už toną ūkininkams vidutiniškai buvo mokama 842 Lt, spaudai rašo Žemės ūkio ministerija.
Pieno supirkimo kainos padidėjo
Pieno supirkimo kainos padidėjo / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Rusijai paskelbus apie embargą, pieno supirkimo kainos krito, tačiau spalį stebimos augimo tendencijos. Dėl aukštesnių pieno sudėties rodiklių spalio mėn., palyginti su rugsėju, vidutinė natūralaus pieno supirkimo kaina padidėjo apie 7 proc. ir siekė 842 Lt už toną. Bazinių rodiklių pieno kaina per spalio mėn. padidėjo 2 proc. Prognozuojama, kad lapkričio mėn. pieno kaina nesikeis, bus apie 830 – 850 Lt/t. „Nuo pat vasaros buvo deramasi su perdirbėjais dėl pieno kainų. Suprantama, kad pieno gamintojams jos yra gyvybiškai svarbios, puiku, kad matome augimo požymių. Tikiuosi, kad kainos išliks stabilios ilgesnį laiką“, – kalbėjo žemės ūkio ministrė Virginija Baltraitienė.

Pieno supirkimo kainų augimą sąlygojo rudens-žiemos sezonu mažėjantis pieno supirkimo kiekis ir įmonių prisitaikymas prie situacijos bei verslo krypčių pakeitimas po Rusijos importo embargo įvedimo. Lietuvos pieno gamintojai bene labiausiai nukentėjo po to, kai Rusija paskelbė apie draudimą įvežti žemės ūkio produkciją.

Žemės ūkio ministrė pirmadienį Briuselyje vykstančios Žemės ūkio ir žuvininkystės ministrų tarybos metu asmeniškai susitiko su naujuoju ES žemės ūkio ir kaimo plėtros komisaru Philu Hoganu ir priminė Lietuvos prašymą kompensuoti pieno sektoriui nuostolius, patirtus dėl Rusijos embargo. Apie nuostolių kompensavimą ketinama kalbėti artimiausiomis savaitėmis, kai bus tvirtinamas 2015 metų biudžetas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis