Premjerė: ieškoma sprendimų, kaip padėti pieno gamintojams

Premjerė Ingrida Šimonytė sako, kad toliau bus ieškoma sprendimų, kaip padėti ūkininkams dėl smarkiai kritusių žaliavinio pieno kainų, tačiau, pasak jos, tai būtų ne tik piniginiai, bet ir reguliaciniai sprendimai, kurie suteiktų ūkininkams didesnę derybinę galią derantis su perdirbėjais.
Ingrida Šimonytė
Ingrida Šimonytė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Šią savaitę tarsimės, kaip galime padėti, bet neturi būti tokios situacijos, kad valstybė ateina ir visada išsprendžia problemas už verslininkus, vis dėl to verslas, verslo rizika yra labai svarbus dalykas, čia negalime to permesti mokesčių mokėtojams“, – LRT radijui pirmadienį sakė premjerė.

Anot I.Šimonytės, parama turi būti tokia, kad padėtų išsilaikyti ūkiams, kuriems laikinas spaudimas yra labai didelis ir sunkiai atlaikomas, pinigų srautai nesusibalansuoja.

„Tam sprendimų ieškosime, bet nereikia turėti lūkesčių, kad valstybė turi užtikrinti komfortišką pieno supirkimo kainą visiems žalio pieno pardavėjams“, – sakė premjerė.

Pasak jos, lėšų ieškoma šių metų valstybės biudžeto, kuris jau patvirtintas, ribose.

Žemės ūkio ministerija pienininkams pažadėjo iš valstybės biudžeto skirti 8 mln. eurų paramos už laikomas karves. Tačiau ūkininkai reikalauja bent 40 mln. eurų. I.Šimonytė sako, kad ši suma apskaičiuota ne visai korektiškai.

„Toliau ieškosime sprendimų šitai situacijai, nes 40 mln. eurų, išsiaiškinau, kaip jie yra suskaičiuoti, tai jie yra suskaičiuoti tokiu gana paprastu būdu, nebūtinai iki gali korektišku“, – sakė I.Šimonytė.

Prezidentūra praėjusią savaitę teigė, jog 8 mln. eurų parama pieno gamintojams nėra adekvati sprendžiant kritusių žaliavinio pieno supirkimo kainų krizę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis