Vieniems verslininkams tai kainuos nedaug, o kitiems teks atseikėti ir pusę milijono litų, ketvirtadienį rašo „Lietuvos rytas“.
Pavyzdžiui, prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojai dar tik aiškinasi, ką ir kaip turės atlikti, mat dar tiksliai nežinoma, kokių išteklių reikės pokyčiams, tačiau aišku, kad be investicijų neišsivers. Pirminiais skaičiavimais, tai atsieis per 500 tūkst. litų.
Kaip nurodymas informuoti apie alergenus atsispindės restoranų ir kitų maitinimo paslaugas teikiančių įstaigų valgiaraščiuose, dar neaišku – Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos vykdomoji direktorė Eglė Dilkienė dienraščiui teigė, jog gali būti, kad alergenai bus pažymėti prie patiekalų, kuriuose jų gali būti. Tačiau įmanomas ir kitoks sprendimas – klientui pareikalavus, personalas turės suteikti informaciją, ar patiekale yra alergenų ir kokie jie.