Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Rusijos ambasadorius: pieno klausimas beveik išspręstas

Rusijos ambasadorius Lietuvoje teigia, kad artimiausiu metu pieno produktų eksportą į Rusiją galės atnaujinti visos Lietuvos perdirbimo įmonės.
Pienas
Pienas / 123rf.com nuotr.

Pasak Aleksandro Udalcovo, šis klausimas yra beveik išspręstas. Apie tai jis ketvirtadienį Vilniuje informavo premjerą Algirdą Butkevičių.

„Aš šiandien premjerui patvirtinau žinutę nuo „Rospotrebnadzor“ dėl to, kad klausimas praktiškai išspręstas – Lietuvos pieno produkcijos uždraudimo klausimas sprendžiamas etapais. Pirmoji įmonė jau pradėjo tiekti produkciją, manau, kad prieš tris dienas. Tikiuosi, kad artimiausiomis dienomis mes tapsime liudininkais to, kad procesas tęsis“, – po susitikimo su A.Butkevičiumi sakė A.Udalcovas.

Jo teigimu, pieno produktų tiekimo klausimas nebėra kliuvinys dvišaliuose santykiuose: „Manau, kad šią temą galima išbraukti iš darbotvarkės ir aš nelaikyčiau to akmeniu mūsų santykiuose.“

Po trijų mėnesių pertraukos leidimą vėl vežti produktus į Rusiją 2013 metų gruodžio pabaigoje gavo vienintelė bendrovė „Pieno žvaigždės“, šią savaitę jau atnaujinusi eksportą. Leidimo dar laukia „Rokiškio sūris“, „Žemaitijos pienas“ ir Vilkyškių pieninė. Visos keturios bendrovės Rusijoje gaudavo 20-40 proc. savo pajamų, todėl Rusijos rinka joms yra labai svarbi.

Rusijos vartotojų teisių apsaugos tarnybos „Rospotrebnadzor“, sieną pieno perdirbėjams uždariusi pernai spalio 7 dieną, skelbė, kad lietuviškos pieno produkcijos importas į Rusiją sustabdytas dėl nepakankamo produktų saugumo, bet Europos Sąjungos (ES) Tarybai tuomet pirmininkavusios Lietuvos ir ES pareigūnai tai vadino politiškai motyvuotu žingsniu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos